PDA

View Full Version: At forklare [HURTIGT HJÆLPE******] 3xx,xxx duplikeret title tag******

cevo
18-09-11, 18:02
Jeg bruger vBET 4.4.0 og Google webmaster værktøj, rapporterer, at min hjemmeside fik 3xx, xxx duplikeres titeltags ************!.
Sidste gang, før du opgraderer jeg fik kun omkring 1xx, xxx.
Please hjælp mig med at løse min trafik falder meget hurtigt.
http://pic.citecclub.org/out.php/i33559_duplicatetitletag.png

cevo
18-09-11, 18:09
Her er nogle eksempler: beskytte proces-når lukker processen, salt-Pastebin.com (http://pastebin.com/Np9iQc97)

vBET
19-09-11, 13:21
Husk at opdatere til nyeste version. I dette øjeblik vBET understøtter (valgfrit - konfigurerbar) at tilføje sprog til titlen. Så hvis du har titler, som der ikke oversættes (f.eks firma / produkt navne) derefter i alle sprog Microsoft bør være Microsoft, så vil titlen blive dubleret. Men når ny indstilling er aktiveret så vil der blive tilføjet sproget navn - for eksempel: (engelsk) Microsoft. Og det løser problemet - sider vil have forskellige titler:)

Jeg husker ikke nu i, hvilken version denne mulighed blev tilføjet - kan du se efter option der hedder "Tilføj sprog titel" i Admin CP. I nyeste vBET version det er lige præcis Admin CP -> vBET -> Oversættelse Indstillinger -> Tilføj sprog til titlen. Forhør dig gør det, er understøttet i dit gamle version og tænde den. Anyway vi altid anbefaler at bruge nyeste stabile udgave muligt for færre fejl og flere forbedringer:)

Fortæl hjalp det.

cevo
27-09-11, 04:29
Husk at opdatere til nyeste version. I dette øjeblik vBET understøtter (valgfrit - konfigurerbar) at tilføje sprog til titlen. Så hvis du har titler, som der ikke oversættes (f.eks firma / produkt navne) derefter i alle sprog Microsoft bør være Microsoft, så vil titlen blive dubleret. Men når ny indstilling er aktiveret så vil der blive tilføjet sproget navn - for eksempel: (engelsk) Microsoft. Og det løser problemet - sider vil have forskellige titler:)

Jeg husker ikke nu i, hvilken version denne mulighed blev tilføjet - kan du se efter option der hedder "Tilføj sprog titel" i Admin CP. I nyeste vBET version det er lige præcis Admin CP -> vBET -> Oversættelse Indstillinger -> Tilføj sprog til titlen. Forhør dig gør det, er understøttet i dit gamle version og tænde den. Anyway vi altid anbefaler at bruge nyeste stabile udgave muligt for færre fejl og flere forbedringer:)

Fortæl hjalp det.

Denne version allerede fået at funktionen, tror jeg ikke, at problem i relation til dette problem.

Med denne titel dette mod produceret 5 forskel URL! HVORFOR????

Mac OS X 10,7 Lion Tema For Windows 7 nu tilgængelig for download!

1. (Denne, betyder det ikke engang tilføje / kr. efter / forum)

2. (Hvordan kommer denne ene oversætte uden landekoden i URL?)

3. (Hvorfor det tilføjede "post147039" i slutningen af URL'en og forårsage duplikeret url?)

4. (Hvorfor det producere "showthread.php? T79261" i stedet for navnet på emnet)
/ Forum / showthread.php? T = 79261

vBET
28-09-11, 00:59
Giv real URL'er (ved PM hvis du ikke ønsker at offentliggøre). På dette tidspunkt kan jeg kun gætte, hvad der foregår. Så gætte:
1, 2, 3, 4. alle disse webadresser vil blive omdirigeret i passende måde (ved hjælp af 301 header), og du vil se pågældende side.

1. Og hvorfor er det et problem? under hvilke flag du fundet denne URL? Jeg tror det er ikke fra kr. flaget, så det er OK
2. Hvis der ikke er landekode det ikke vil blive oversat eller det vil blive omdirigeret i tilfældet, hvis sprogkode mangler ved en fejl (anerkendt af cookies). Igen hvorfra flag du tog denne URL? Jeg gætter på, at fra flag fra din standard forum sprog - så det er OK, er vel at være uden sprog kode, hvis du ønsker at gå tilbage til dit forum standardsprog.
3. Tjek venligst dine vbseo indstillinger (eller venlige URL indstilling - hvis du bruger dem). vBET er ikke ansvarlig for URL-format
4. Hvor har du fundet denne her? Giv URL-adresse til side, hvor du har det, så vi vil være i stand til at analysere det. Generelt nogle steder vbseo bruges ikke på alle, og lige lavet redirect efter. Dette kan være vBET bug eller bare standard adfærd vbseo. Du kan kontrollere dette ved at deaktivere vBET et øjeblik.

Giv os en reel forbindelse til eksempler her + for hver af disse URL til side, hvor vi kan finde det og angive hvor man kan finde det.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations