PDA

View Full Version: Løst Fejl efter installation af vBulletin 4.1.5, så VBet 4.4.2



bcraytor
11-09-11, 23:36
Vidste bare en frisk installation af vBulletin 4.1.5, efterfulgt af VBet 4.4.2. Fulgte instruktioner pr readme.html. Men jeg får denne fejl:

Advarsel: kræver ([sti] / vbet_translation_options/vbenterprisetranslator_from_1.php) [function.require]: undladt at åbne stream: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php på linje 31

Fatal fejl: kræver () [function.require]: Failed åbning påkrævet "/ home/apprais6/public_html/vbet_translation_options/vbenterprisetranslator_from_1.php '(include_path ='.:/ usr/local/php52/pear') in / home/apprais6 / public_html / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php på linje 31

- Når nogensinde jeg klikker på forummet, blog eller hvad der er nyt faneblad.

Også, når jeg indtaster licensnummeret i vBET-> Main, eller foretage andre mods til marker - de ikke opdatering.

Eventuelle ideer til, hvordan du løser?

bcraytor
11-09-11, 23:47
Efter installation og følge instruktionerne i readme.html, får jeg denne fejl:

Advarsel: kræver ([sti] / vbet_translation_options/vbenterprisetranslator_from_1.php) [function.require]: undladt at åbne stream: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php på linje 31

Fatal fejl: kræver () [function.require]: Failed åbning påkrævet "/ home/apprais6/public_html/vbet_translation_options/vbenterprisetranslator_from_1.php '(include_path ='.:/ usr/local/php52/pear') in / home/apprais6 / public_html / includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php på linje 31

Desuden kan jeg ikke gemme ændringer i vBET-> Main, for eksempel licens nøglen eller forum sprog.

Nogen ideer.

r.dziadusz
12-09-11, 11:09
Er problemet stadig eksisterer, for når jeg klikker ind på, hvad der er nye knap, forum osv., har jeg ikke set nogen problemer - måske er problemet kun logget brugere. Men sørg for, at du har kopieret alle nødvendige filer, og korrekt konfigureret alle muligheder.

bcraytor
13-09-11, 04:16
Tak fordi du venligst for dit svar, som er værdsat.

Ja, jeg var i stand til at foretage forbedringer.

Men problemet jeg nu har, er, at hvis du klikker på "Forum" og derefter forsøge at oversætte til et andet sprog, forsøger at få adgang til url

Værdiansættelse Engineer (http://www.valuationengineer.com/da/forum.php)

og så mislykkes med "siden ikke er at omdirigere ordentligt" (i Firefox).

Dette er ikke et problem, når der klikkes på "Blog" eller "Nyheder" faner!

Ethvert forslag.

Thanks
Bert Craytor

bcraytor
13-09-11, 04:20
Også dette er dump fra Spillemand, hvis det hjælper:

# Resultat protokollen Host URL Krop Caching Content-Type Proces Kommentarer Brugerdefineret
69 200 HTTP valuationengineer.com / forum.php 39.342 text / html; charset = firefox: 9076
70 304 HTTP valuationengineer.com / clientscript / Yui / tilslutning / tilslutning-min.js v = 415 0 firefox:? 9076
? 71 304 HTTP valuationengineer.com / clientscript / Yui / yuiloader-DOM-arrangement / yuiloader-DOM-event.js v = 415 0 firefox: 9076
72 304 HTTP valuationengineer.com / clientscript / vBulletin-core.js v = 415 0 firefox:? 9076
? 73 304 HTTP valuationengineer.com / clientscript/vbulletin_md5.js v = 415 0 firefox: 9076
? 74 304 HTTP valuationengineer.com / clientscript / vbulletin_read_marker.js v = 415 0 firefox: 9076
75 200 HTTP valuationengineer.com / cron.php rand = 1315883666 43 image / gif firefox:? 9076
76 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
77 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html firefox: 9076
78 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html firefox: 9076
79 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
80 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html firefox: 9076
81 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
82 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html firefox: 9076
83 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
84 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html firefox: 9076
85 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
86 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html firefox: 9076
87 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
88 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html firefox: 9076
89 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
90 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html firefox: 9076
91 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
92 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html firefox: 9076
93 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076
94 302 HTTP valuationengineer.com / forum.php 0 text / html firefox: 9076
95 301 HTTP valuationengineer.com / da / forum.php 0 text / html firefox: 9076

bcraytor
13-09-11, 05:07
Det ser ud til den foregående problemet er løst: (1) Der var ^ M karakterer i htaccess som jeg fjernet, og jeg ryddede forum standard mappe indstilling i CP..

Men de resterende problem nu er, at når du fane ind på forums fra engelsk og så skifte til at sige japansk eller et andet sprog, punkterne i menulinjen under fanerne, nemlig "Nye indlæg", "Private beskeder", "FAQ" , "Kalender", ...., show som hvide lodret tekst på venstre side af vinduet. Dette synes at være en fejl ... eller er dette en uforenelighed med vBulletin 4.1.5?

r.dziadusz
13-09-11, 10:19
Kan du afklare din situation, når jeg oversætter dvs. engelsk til japansk, baren, taler du om, ser ud til at forblive på samme sted.
Men, kunne du venligst sende mig på PM, din test-bruger-login, password, fordi jeg ikke kan se nogen indlæg

vBET
16-09-11, 17:23
Hej. Som jeg ser dine oversættelser arbejder fint med language = og ikke med / CODE / -. Fleste har du sikkert forkert htaccess regler.
Tjek venligst gjorde du tilføje vBET regler og hvis ja så send her dit fulde. Htaccess indhold at verificere. Bemærk venligst, at seo links anbefales. Også hvis du allerede anvendte sprog = links og Google indekserede sider med sådanne URL'er, du bliver nødt til at tilføje endnu en regel, der vil fortælle Google nye side sted, efter at dreje SEO links. Så lad os først gøre SEO links job og derefter kan du bruge dette tip til pænt flytte dine sider uden at miste indekset i Google: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1541

r.dziadusz
24-09-11, 07:55
Intet svar, anser det gjort, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om denne tråd, vil vi åbne det igen, for ethvert andet spørgsmål, åbne nye tråde

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1