PDA

View Full Version: Løst Udstedelse mellem vBET og vBMail.



Taurus
10-07-11, 01:28
Der er et problem mellem vBET og vBMail (http://www.dragonbyte-tech.com/vbecommerce.php?do=purchase&act=product&id=107) fra DragonByteTech.

Du kan se min tråd om dette problem her:

[VB 4.1.x] Grupper af vBET. (Http://www.dragonbyte-tech.com/threads/4174-Usergroups-by-vBET.)

Hvordan kan jeg tilføje vBET er brugergrupper til dette mod? Eller kan jeg bare fjerne vBET er brugergrupper helt?

Tak!

EDIT: Beklager, jeg er ikke sikker på, hvis du vil være i stand til at se, at tråd. Problemet er, at denne mod (vBMail) trækker brugergrupperne fra den officielle brugergruppe cache array, og tilsyneladende vBET ikke. Så nu vBET supplerende brugergrupper er ikke føjes til dette mod til konfiguration, og så kan jeg ikke oprette postlister korrekt.

Taurus
11-07-11, 02:18
Jeg har virkelig brug for noget hjælp her tak.

vBET
11-07-11, 02:38
Hej,

Jeg var i stand til at se deres tråd (men ikke inkluderet billeder). Bemærk venligst, at alle brugergrupper er gemt som de vel at i vBulletin tabeller. Som jeg forstår dig ikke kan se dem i vBMail - det er deres fejl. De formoder, at tage alle eksisterende grupper. I stedet for de begrænser vist grupper til nogle delmængde af eksisterende brugergrupper (undersæt inkluderet i cache). De bare nødt til at ændre det og vise alle eksisterende brugergrupper. Det er ikke sandt, at de ikke kan gøre noget - de kan bare tage alle eksisterende brugergrupper;)

vBET her er ren - hvis vi ikke ændre noget i vBulletin arkitektur - vBET brugergrupper er gemt lige samme måde som alle andre brugergrupper. Enhver kan tage det, hvis bare spørge om alle eksisterende brugergrupper. Eventuelle ændringer i vBET vil ikke løse deres problem, for i tilfældet, når du vil have andre nye brugergrupper der ikke er gemt i cachen så dit problem vil kom tilbage. De er nødt til at ændre den måde, at tage brugergrupper. Især det som jeg forestiller mig at tage kun grupper fra cachen ikke har nogen synlig indvirkning på ydeevnen på alle.

Du kan kontakte os med forfattere MOD, hvis du tror det vil hjælpe, og de ønsker at drøfte spørgsmålet.

Har du stadig brug for vores hjælp her? :)

Taurus
11-07-11, 12:28
Spørgsmålet her var, at inde i brugergruppe indstillinger fra vBET 'This brugergruppe er ikke en "Banned" gruppe "var indstillet til' Nej 'således antage det er et forbudt brugergruppe. Derfor er disse brugergrupper blev ikke medtaget i vBMail mailinglister.

Jeg er ikke sikker på hvorfor du vil sætte alle disse brugergrupper som forbudt? (Ved at ændre denne indstilling til 'Ja' det virker perfekt.)

vBET
11-07-11, 12:49
Great - så det er vBET fejl! Vi har ikke opmærksomme for sådanne kolonne. Jeg vil tjekke det lige nu. Sig tak fra os til forfatter af Mod:)

vBET
11-07-11, 14:05
Løst og vil indgå i næste udgave.

For hurtigt fix venligst:
1. Åbn alle MySQL klient og logge ind på din vBulletin database
2. Udfør forespørgsel (tilføj tabelprefikset hvis du bruger det):

UPDATE usergroup SET genericoptions=32 WHERE description LIKE 'vbet_%'
3. Gå til Admin CP -> Brugergrupper -> brugergruppe manager
4. Klik på Gå til redigere nogle brugergruppe (uanset hvilket et)
5. Klik på Opdater uden ændringer.

Bemærk venligst, at 3 sidste skridt er at udløse vBulletin cache opdatere (genopbygge rang, tilladelser og så videre). Du kan se det arbejde kommer til at Admin CP -> Brugere -> Vis bannede brugere. Før ændringer, du vil se, at der alle vBET brugergrupper. Efter ændringer vBET brugergrupper vil forsvinde fra visningen.

Taurus
11-07-11, 14:14
1. Åbn alle MySQL klient og logge ind på din vBulletin database

Kan jeg ikke køre dette inde fra min AVS?

Vedligeholdelse> Udfør SQL Query

vBET
11-07-11, 18:31
Kan jeg ikke køre dette inde fra min AVS?

Vedligeholdelse> Udfør SQL Query

Jeg ser ikke noget problem - alle MySQL klient er enought.

Taurus
11-07-11, 18:41
OK tak. Blot et enkelt spørgsmål bedes.

I den pågældende forespørgsel, hvor ville jeg tilføje mit præfiks? Hvilket er vb

Thanks

vBET
11-07-11, 18:47
Foran bordet navn så: vb.usergroup

Taurus
13-07-11, 05:09
Tak Michal. Det fungerede.

vBET
13-07-11, 13:43
Great:) Nyd vBET!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1