PDA

View Full Version: Løst htaccess problemer

norku
05-07-11, 18:10
Jeg havde et stort styrt i dag, og har nu fået alt at fungere igen bortset fra vbet. Det er en htaccess-problem, og jeg ville sætte pris på det, hvis nogen kunne hjælpe mig med at rette det.

Jeg har mit forum i / forum

Her er min htaccess (vbet er kommenteret ud i øjeblikket, fordi afkommentering årsager 404)

(Fjernes, da problemet nu er løst)

norku
05-07-11, 19:17
Jeg har sat standard vbet regler i denne htaccess, men alt hvad jeg får, er en 404. Jeg vil sætte pris på lidt hjælp til dette, hvis nogen har tid.

norku
05-07-11, 21:00
Løst. Problemet var forårsaget af php.ini. Efter fastsættelse af, at jeg uploadet en gemt kopi af htaccess og alt er godt.

vBET
06-07-11, 21:06
Great du har dit forum fungerer:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations