Důležitý: Tato stránka používá cookies, (cookies). Používání této webové stránky bez nutnosti vypnout soubory cookie v prohlížeči, znamená to, že souhlasíte s tím, pro jeho použití.
Kup teď! Funkce Soubory ke stažení

Vydělávejte s námi!

Pokud chcete začít vydělávat peníze s BB spojení Partnerský Program.
Výsledky 1 na 8 z 8

Závit: Amatér zde

Zakázán
    Datum registrace
    07. 2011

Default Amatér zde

Dobrý den, mám zájem o koupi vBET. Já jsem jen seznámit s phpBB a ne skutečně vBulletin dosud. Jediný důvod, proč bych koupit Erotika je pro vBET. Není něco takového na jiných fórech jsou k dispozici?

Můj zájem o vBET je, že chci své příspěvky v anglickém jazyce musí být přeloženy do mnoha jazyků a překládal Pracovní místa trvalého. To je můj pochopit, co je tak dobrý v porovnání vBET. Mám pravdu?

Mým největším zájmem je otázkou, zda na fóru (a všechny jazyky) budou indexovány Google a další vyhledávače. Nejsem odborník na tohle všechno, ale to, co jsem četla, že fórum programu Zdá se, že poruší některé z pravidel brýle a proto mohou být škodlivé účinky z dlouhodobého hlediska. Je to tak?

Také, pokud chci koupit vBET, Myslíte si, že docela nováček, jako jsem já, kdo se opravdu používá Erotika (pouze PhpBB), a nevím, hodně programování by být schopen získat jednoduchý vBulletin + vBET v provozu? Vidím tolik technických problémů, které nechci, aby se postavit - pokud mám na jejich řešení, mohu i skončit na začátku, protože vím, že nebude schopen tak učinit.

Také potřebuji se dostat VBSEO?

Díky.

Michał Podbielski (vBET zaměstnanců) vBET's Avatar
    Datum registrace
    10. 2009

V tuto chvíli vBET pracuje pouze na vBulletin.

Máte-li jakékoli další otázky - prosím jen zeptat

Zakázán
    Datum registrace
    07. 2011

Ahoj Michaeli,

Díky za Vaši odpověď. Mám několik navazujících otázek:

1) "Máme dokonce automatické čištění vyrovnávací paměti na Cach výsledky nesmí být delší než 15 dnů, jak Google vyžaduje."