Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 18

Tema: Establir l'idioma per defecte per defecte per als usuaris que no ho va fer encara

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post

Entenc. És només que estic a l'espera de presentar oficialment la seva truc al meu lloc i de les peticions que he fet realment em ajudaria a evitar una certa confusió sobre el llenguatge defaut, etc que realment necessita aquesta implementat més aviat millor. És possible que vostè faci 3.1.3 disponible i aplicar el reconeixement automàtic d'idioma en una versió futura? Aquesta característica és una espècie de grans, no hauria de ser inclòs en una de les principals actualitzat com 3.2 o una cosa així?

De tota manera, no costa res demanar, però realment em aprecien 3.1.3 per obtenir el més aviat possible, si us plau.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    14

Text automatically translated from: Turkish to: Catalan
    Translated text
    Això també és molt saborosa Crec que la millor manera, espero que em van donar la llicència seria beneficiós.
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Cybershaolin View Post
    Aquesta característica és una espècie de grans, no hauria de ser inclòs en una de les principals actualitzat com 3.2 o una cosa així?
    Tens tota la raó

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •