Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Chace idioma per defecte ha de ser desactivada

Default Chace idioma per defecte ha de ser desactivada

1. Em vaig posar a admincp - > VBET - > Main - > Default language a Indonèsia

2. i em vaig anar admincp - > VBET - > Cache - > detalls llengua Indonèsia encara es comprova de memòria cau

Crec que l'idioma predeterminat de la memòria cau ja està desactivat de forma automàtica després de triar l'idioma per defecte en el primer pas per sobre, perquè l'idioma per defecte no es tradueixen, però el seu aspecte com el seu encara es tenen molts arxius de cacera en vbet_guestcache / id / carpeta

Així que ara controla la memòria cau per a dades de llenguatge d'Indonèsia no és necessari obtenir Chache per al llenguatge Indonèsia novament, ja és correcte?

gràcies nois abans de
    Durar editat per vBET; 07-09-10 A 09:13. Raó: llarg títol;)

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Això ja ho van proposar i acceptar - anem a permetre la personalització en quin idioma s'emmagatzemen en memòria cau en la memòria cau de Visitant.

Tingueu en compte que en aquest moment memòria cau Convidat també accelera la generació de les pàgines normals. És per això que al principi es va decidir donar suport Convidat memòria cau per a tots els idiomes (inclòs l'impagament). En aquesta propera versió es podrà configurar

- Pel que és millor documentat o no documentat d'idioma per defecte chac per ara?

- ¿Què és els beneficis i els desavantatges si l'idioma per defecte utilitzat chac?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Al nostre parer, és millor utilitzar la memòria cau de Visitant per a tots els idiomes - fins i tot per defecte. S'estalvia gran quantitat de consultes DB, la memòria i la CPU, ja que la pàgina no es genera només per streaming d'arxius ROM estàtica (cache). Aquestes són les AVANTATGES.

El desavantatge és que els clients no veuran resuts real - només una memòria cau. Així que, mentre memòria cau no caduca (configurable) els clients no veuran els canvis. És a dir, per a la configuració per defecte quan la pàgina s'emmagatzema a la memòria cau fil i algú afegeix nova resposta, a continuació, els clients podran veure aquesta nova resposta després d'1 hora (per defecte Convidat memòria cau expira després d'1 hora per a les pàgines corresponents i després de 15 dies per menys rellevant - tot configurable).

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •