El LinkBack a VBET a l'arxiu / mapa és un enllaç trencat. Aquest enllaç no funciona. Enllaços morts són dolents per al SEO.
El LinkBack a VBET a l'arxiu / mapa és un enllaç trencat. Aquest enllaç no funciona. Enllaços morts són dolents per al SEO.
potser enganxeu aquí una url a aquest lloc amb aquest enllaç mort? Si pot, aquest enllaç pot ser del seu o el nostre fòrum.
És el mateix aquí.
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/archive/
Enllaç al peu per les banderes.
ok gràcies, ho vaig a comprovar
Resolt i s'inclouran en la propera versió. Per a una solució ràpida, si us plau:
1. Edita / Includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Cerca:
3. Substituir per:Code:$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.vbenterprisetranslator_creditlink().'</div>
Code:$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.str_replace('\\"','"',vbenterprisetranslator_creditlink()).'</div>
Durar editat per vBET; 04-08-10 A 16:54.
Aquesta correcció fa que la pantalla en blanc, l'home cmon, sempre fas això, la meitat fixa el cul a l'aire, no prova això?
Torneu a la seva antiga línia amb aquest nou codi:
php BBCode eliminat "al final del codi (abans de </ div>). si ho substituïm per això, tot nou codi de treball.Code:$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.str_replace('\\"','"',vbenterprisetranslator_creditlink()).'</div>
Ho sento per això.
Durar editat per kamilkurczak; 04-08-10 A 15:36.
Afegir quin signe? La seva solució és un desastre.
veure el post anterior i torneu a provar si us plau
Confirmo - és un error en PHP vBulletin BBCode. També - Recordo que una vegada que em vaig posar el codi d'error per reemplaçar el codi de trobar - però que era inofensiu, ja que no va ser capaç de guaret.
També en aquest cas a causa d'errors vBullletin no va ser capaç de deixar en guaret les instruccions donades. Si guaret exactament la instrucció - que no seria capaç de fer això, perquè aquest vBulletin PHP error BBCode també va canviar el text a la recerca. Pel que ha de deixar el pas, en lloc que vostè acaba de fer vostè mateix els canvis en el codi i això va trencar el seu fòrum.
Es corregeix ara (substituït pel codi BBCode), però per favor tingui en compte que vostè no les instruccions de guaret i això va ser la causa de la seva ruptura fòrum. També, és clar, ho sento molt per aquest incident - en general jo confio en BBCode vBulletin. Aquesta vegada va ser un error.
Durar editat per vBET; 04-08-10 A 17:05.