hola,
Tinc accés al seu admincp i ftp .. Si us plau enviar PM a mi amb aquestes dades.
Vaig a tractar de trobar el problema.
hola,
Tinc accés al seu admincp i ftp .. Si us plau enviar PM a mi amb aquestes dades.
Vaig a tractar de trobar el problema.
Vostè té un PM.
Salutacions
He trobat el plugin amb error .. ara vaig a tractar de trobar una solució.
si us plau, mira al seu PM
el compte va deixar de funcionar a causa de la detecció d'IP simultànies, ara l'accés al compte està funcionant de nou .. seva gairebé allà
Salutacions
Bé, així que - després d'haver treballat en aquest tema hem trobat que no hi ha error en VBET aquí. És perquè el teu fòrum vBulletin 3.6 i utilitza VBET suporta oficialment vB3.8
De tota manera hem trobat una manera de fer que funcioni fins i tot en els no suportats oficialment vBulletin 3.6: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
Aquests canvis ja estan fets en el seu fòrum.
Tingueu en compte que encara traduït les pàgines d'arxiu dels fòrums no funcionen. Això és degut a un error així que pregunti vBulletin vBulletin equip per resoldre-ho. Si voleu afegir cap paràmetre al fòrum pàgina d'arxiu (aquesta vegada amb f-) I després la pàgina en blanc. Em refereixo a qualsevol paràmetre - ni que sigui ? X = i i xoca fins i tot amb vBET desactivat. Així que amb aquest cas has de preguntar vB equip per corregir el seu insecte i més probablement les traduccions arrencaran treballant (tot és fi per a l'arxiu major i pàgines de rosca).
Com que no hi va haver error VBET aquí em moc fil a la secció de solució de problemes.
Ells em van dir que ho desinstal perquè tot el que treballaven abans de la mod VBET.Tingueu en compte que encara traduït les pàgines d'arxiu dels fòrums no funcionen. Això és degut a un error així que pregunti vBulletin vBulletin equip per resoldre-
¿No podria solucionar això?Tingueu en compte que encara traduït les pàgines d'arxiu dels fòrums no funcionen?
Què tan diferent en 3.6.12 i 3.85? Els principals canvis són rellevants per a les xarxes socials em sembla que la seva comparació de 3 a vb vb 4, una mica més d'esforç per part teva no sense patir cap dany?
Tal com ho descriu a vostè l'error està en vBulletin. Simplement que les grips de distància. Potser per desription tema equivocat. No és culpa de VBET - fitxer original està treballant molt bé. Traducció de pàgines d'arxiu fòrum no està funcionant i no funcionarà, perquè vBulletin crasches la pàgina si en la URL és addes qualsevol paràmetre. I no és VBET - pot dissable VBET afegir url = x i i de tota manera tindrà crasched fòrum achrive.
Ja el vaig descriure abans que. I et va donar un camí de comprovar tu mateix que és vBulletin insecte. Per favor escriu-los que et no necessita per tenir vBulletin a crasch aquelles pàgines - és enought per afegir qualsevol paràmetre a URL. I ell crasches amb vBET dissabled. Així que a no permetre'ls a flush et fora de bell nou![]()