funciona sense VBET
ok, vaig a explorar el problema i tractar de resoldre
ok, t'estic esperant.
es refereix a
gràcies segueix esperant
Hola - si us plau els demano disculpes pel temps d'avaluació de llarg. Aquest problema es va iniciar per mi i donat a Kamil durant el meu temps de vacances. Així que potser ell estava sobrecarregat poc. Ara mateix estic de tornada i s'esforçarà per tancar definitivament el tema
Crec que seria millor si tan sols comprovar a la taula i correcta en el seu lloc de perdre més temps. Així que si us plau m'acaba de PM accedir als detalls del teu fòrum FTP i administrador CP. També si us plau, dóna'm la URL exacta a la pàgina on puc veure el tema. Si no és visible en aquest moment - per favor, que en fabricar un fil de prova - que s'eliminarà després de corregir el problema.
Si us plau, només cal veure en l'última resposta - perquè no són capaços de reproduir en els nostres servidors, li va demanar dades d'accés. Anem a chcek i corregir-la en el lloc
M'agradaria arreglar jo mateix, em dóna algunes opcions perquè pugui provar, quan faig clic a edita fil (que no toqui res) i després premi Guardar tot funciona bé vol dir que és la dreta mostra.
sí, però Michal va escriure en els primers llocs de les seves propostes de solució. No va funcionar.
No podem reproduir aquest problema en el nostre fòrum de prova, així que és molt difícil trobar una bona solució.
Si sabem que el problema està en el codi, que serà fàcil trobar una solució.