Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Missatges de correu electrònic d'activació en Anglès només

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

Default Missatges de correu electrònic d'activació en Anglès només

Esperem que Michal no se senti aclaparat quan torni. Crec que va dir que havia greus inundacions a Polònia. El millor que té més ajuda la setmana

De tota manera .... He intentat signar un nou usuari a través de diferents versions traduïdes del meu fòrum ... i cada vegada que l'email d'activació sempre es nota en anglès.

Em asseguro que per seleccionar adequat (diferent) del llenguatge, així com en el registre.

Tinc la següent configuració.

Diversos> Mostra el text original per a l'usuari> Normal
    Diversos> Mostra el text original per als clients> Normal
    Diversos> Traduir Matías missatges en JavaScript> Sí
    Google Detecció d'idioma> sempre la confiança de l'usuari

alguna idea?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Sí tenim inundació gran en Polònia i jo era en dors de viatge llarg des de viatge empresarial. I sóc també feliç que la setmana que ve el nostre teem serà més gran i tu com els nostres clients rebràs suport més ràpid i característiques noves més ràpides dins vBET

Tornant a la qüestió. VBET no és suport a la traducció correus electrònics en aquest moment.

Que ja tenim a la nostra llista de coses per integrar VBET amb v sistema de frases. Quan estigui llest, llavors podem veure les possibilitats per enganxar-se a la notificació automàtica de missatges de correu electrònic (que basa en les frases) i fer v triar la frase segons la traducció real.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

I també estic content de que la setmana que el nostre pul.lulen serà més gran i que els nostres clients es tornen més ràpids i més ràpid de suport les noves característiques de VBET
    Impressionant, bona per escoltar! Aquest és un gran producte.

Que ja tenim a la nostra llista de coses per integrar VBET amb v sistema de frases. Quan estigui llest, llavors podem veure les possibilitats per enganxar-se a la notificació automàtica de missatges de correu electrònic (que basa en les frases) i fer v triar la frase segons la traducció real.
    ok, gràcies.

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    53

És aquesta solucionat? estic usant 3.3.6 i correus electrònics NO es tradueix. finestres emergents també

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    95

Hello!
    Aquí està la resposta:
    Tornant a la qüestió. VBET no és suport a la traducció correus electrònics en aquest moment.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •