Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: Les banderes no es va presentar

  1. #1
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

    Default Les banderes no es va presentar

    Hola,

    Jo estava usant la versió gratuïta de VBET i va treballar molt bé. He desinstal i la versió completa. Ara les banderes no es mostren en qualsevol part de la meva pàgina? Si tracte de traduir de forma manual mitjançant l'addició de pl / fòrum / funciona bé.

    A més, si em permeten 'Menú desplegable Traduccions "tot l'estil no és correcte.

    Estic usant vBulletin 4.0.3.

    Gràcies!

    Greg

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Hola.

    Que ja he respost sobre això en el seu missatge diferent, però crec que no he entès bé - vaig pensar que les imatges de les banderes no es mostren. Segons tinc entès ara la secció de banderes conjunt no és visible en tot.

    Suposo que vostè té un disseny personalitzat en el seu fòrum. Que pot ser el problema - tot i així s'ha de mostrar (tal vegada trencat, però hauria). Si us plau, tracti de posar les banderes al seu lloc personalitzat. A més, si us plau envieu la seva URL fòrum complet - anem a veure la sortida d'HTML i buscar la causa - també per al menú desplegable.

    Entenc que s'ha desactivat al menú desplegable ara, perquè s'ha trencat - si us plau envieu captura de pantalla i la sortida d'HTML quan el menú està disponible. També en aquest cas - si us plau intenta lloc personalitzada - pot ser que les ubicacions per defecte no són adequats per al disseny canviat.

  3. #3
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

    Default

    Quote Iniciat per vBET View Post
    Hola.

    Que ja he respost sobre això en el seu missatge diferent, però crec que no he entès bé - vaig pensar que les imatges de les banderes no es mostren. Segons tinc entès ara la secció de banderes conjunt no és visible en tot.

    Suposo que vostè té un disseny personalitzat en el seu fòrum. Que pot ser el problema - tot i així s'ha de mostrar (tal vegada trencat, però hauria). Si us plau, tracti de posar les banderes al seu lloc personalitzat. A més, si us plau envieu la seva URL fòrum complet - anem a veure la sortida d'HTML i buscar la causa - també per al menú desplegable.

    Entenc que s'ha desactivat al menú desplegable ara, perquè s'ha trencat - si us plau envieu captura de pantalla i la sortida d'HTML quan el menú està disponible. També en aquest cas - si us plau intenta lloc personalitzada - pot ser que les ubicacions per defecte no són adequats per al disseny canviat.
    Vaig tractar de codi personalitzat:

    Code:
    <div id="flaggen" class="vbetflags_position">
     {vb:raw vbenterprisetranslatorflags}
    </div>
    URL:
    Code:
    http://www.coinforums.com/forum/
    URL és la reescriptura de
    Code:
    http://www.coinforums.com/forum.php
    No hi ha banderes Vaig sortir de codi a la seva disposició per veure ...

    No cal preocupar desplegable en aquests moments.

  4. #4
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

    Default

    Les banderes estan apareixent ... No sé el que va passar?

    Originalment, copiar / enganxar la clau polz Així que vaig anar al camp de clau de llicència, i se'n va anar a la final després feu clic a DELETE per veure si addicional de caràcters ASCII invisible s'ha enganxat, ara funciona.

    No sé, però ara funciona.

  5. #5
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    No sé, però gran

    Si us plau, mantenir la calma - aquestes coses que passa i estem aquí per ajudar a resoldre'l

  6. #6
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    34

    Default

    Quote Iniciat per vBET View Post
    No sé, però gran

    Si us plau, mantenir la calma - aquestes coses que passa i estem aquí per ajudar a resoldre'l
    Conec sóc un programador dins C, C++, PHP i VB durant 20+ anys així que sóc familiar amb problemes.

    Desitjaria tenir més temps per a mi solucionar però el treball s'està duent tot el meu temps!

  7. #7
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

    Default

    la meva bandera no es mostren bé

  8. #8
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per hotslot View Post
    la meva bandera no es mostren bé
    Quina? Menú o llista? Si us plau, comprovi la configuració de les banderes (assegureu-vos que es tracta d'assentir amb discapacitat). Si vostè té un disseny personalitzat a continuació, comprovar les posicions diferents banderes - les posicions per defecte sempre serà treballar en la disposició per defecte - en dissenys personalitzats, no necessàriament. També al final només tracte personalitzat lloc.

  9. #9
    Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    59

    Default

    veure com la seva apareix en el seu perfil? http://www.vbenterprisetranslator.co...bers/vbet.html

    Els membres del meu fòrum de perfils no és així.

    Perfil: SlotFan - Hot Màquines Tragamonedas

  10. #10
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per hotslot View Post
    veure com la seva apareix en el seu perfil? http://www.vbenterprisetranslator.co...bers/vbet.html

    Els membres del meu fòrum de perfils no és així.

    Perfil: SlotFan - Hot Màquines Tragamonedas
    Només has de configurar l'idioma per defecte en el Panell de Control.

    També - si us plau tingui en compte que vostè té algun error en la pàgina que li va donar:
    Code:
    Warning: fetch_template() calls should be replaced by the vB_Template class. Template name: vbimghost_memberbit_noimg in [path]/includes/functions.php on line 3932

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •