Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 15 de 15

Tema: Més problemes de càrrega

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Snake View Post
    He estat les obres de construcció de 10 anys, sóc plenament conscient de càrrega 10 vegades no vol dir que els recursos 10 vegades, deixa de tractar-me com un idiota i em dóna de menjar escombraries. Les dades freds són d'aquest mod el mod gratuït vs altres la càrrega és mega. I en les hores punta del meu lloc ara és lent i no respon. Sí, les pàgines de traduir ràpidament fora d'hores punta, però a un cost d'un servidor lent al final del dia. Jo tinc un quad core, la incursió de 15K SAS de servidor, que està optimitzat molt bé, l'executa 0,50 durant tot el dia abans d'això amb gran trànsit. És el codi VBET que afegeix la càrrega i fa que el servidor lent en les hores punta, és un fet, no és l'augment del trànsit, que he tingut el mateix trànsit i contra els robots d'abans i el servidor enfrontat bé, és el producte de la traducció. Període. Afanya't i arreglar-ho, jo realment no vull pagar altres 300 £ per mes per a una actualització del servidor només per executar un MOD lol.
    Tinc entès que vostè ja estava familiaritzat amb informacions sobre la càrrega del servidor que et vaig donar. Tingueu en compte que no tinc cap coneixement sobre què tan avançat és cada un dels milers dels nostres usuaris i cada vegada que vaig a donar la informació cul complet que pot ser útil. No vol dir que jo estic tractant com idiota - que significa que es preocupen per donar-li informació que pot ser útil per a vostè i avaluació de la seva condició de servidor. Si us plau que me la mod altres sense que vostè està parlant amb molt de gust a fer una comparació També cada vegada que són lliures de triar millor solució per a vostè.

Vaig revisar el fòrum d'una i una altra que sembla respondre molt ràpid. Si us plau, dóna'm més temps per ser capaç d'observador del que està escrivint sobre les seves respostes lentes a l'hora pic.

Si voleu comprovar com el trànsit canviat a causa de VBET - si us plau generi un informe en el qual li mostrarà tot el trànsit a les pàgines traduïdes - això és el que va guanyar gràcies a VBET.

Tens tota la raó de que les traduccions les necessitats de recursos addicionals - no hi ha un altre camí i vostè mai trobarà els productes que es traduirà al seu lloc sense cap cost. Com ja he dit que més temps requereix una espera de traducció de Google quan no està en memòria cau, i durant aquest temps els fils han d'esperar la resposta del que tenen major impacte en la càrrega del servidor. Podeu configurar el temps de memòria cau més gran per viure - llavors les traduccions sovint es requereix ja estarà a la memòria cau. No obstant això, per a traduccions no en memòria cau qualsevol producte haurà d'esperar la traducció. No hi ha altra manera.

Tingueu en compte que pensa que ha de ser trencat per poder arreglar-ho.

Com ja es va escriure, constantment millorar el rendiment VBET. I ja que vostè va escriure, que hem preparat les millores de rendiment que estan ara en fase beta en vBET4.x. Avui es donarà a conèixer la versió vBET4.x nou amb millores de rendiment addicionals. I quan els errors dels que (si escau) seran corregits mourem aquestes millores vBET3.x No és necessari per empènyer.

A més ningú t'obliga a pagar altres 300 £ per mes per a un servidor - vostè està fent les seves pròpies decisions i té moltes opcions aquí. Incloent la disminució en el nombre d'idiomes, o fins i tot canviar a un altre producte que vostè ha esmentat és molt millor. Estem totalment d'entendre que les solucions que s'estan utilitzant s'han d'ajustar a les seves necessitats i possibilitats. Ens complau oferir als nostres clients productes cada vegada millor. I som conscients que en una situació en la petició ha d'esperar per la forma de resposta a un altre servidor de la càrrega del servidor serà més gran, tant i fa solucions utilitzarem. Estarem encantats si et quedes amb el nostre producte i configurar perquè s'adapti jo seves possibilitats. I estarem encantats de donar-li una mà en aquesta zona

Tingueu en compte que acaba de donar a la nova solució d'integració amb el Generador Sitemap. Si s'integren - si us plau, consulti les instruccions noves d'integració aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Augmenta dramàticament la velocitat de la generació de mapa (en el nostre fòrum de més de 12 vegades).

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

És clar com el dia per a mi aquest mod ha estat posat en llibertat sense les proves adequades i, evidentment, el propietari no està interessat en abordar els problemes.

No
    Si tens dubtes sobre testatge apropiat proposo per comprovar història de vBET - va ser tastat per centenars dels fòrums reals davant ell van avançar a versió pagada

Sobre d'abordar la qüestió. Em sap greu. Jo erròniament, que li dóna en la primera resposta d'aquesta informació, em va quedar clar que estem tractant el tema:
    Quote Iniciat per vBET View Post
    Per favor nota allò ja hem planejat recolzar d'altres sistemes de memòria cau i els nostres algoritmes de traducció són instantàniament optimitzat. I.e. just vam descobrir com dràsticament redueix actuació de PHP quan treballar en les sèries grans i nosaltres van modificar el nostre algoritme. És ja soltat dins vBET 4.2.0 amb opcions de configuració addicional. I mourem tot milloraments també a vBET 3.x quins són quiets va recolzar

...

El nostre enginya és: "tenim parcel·la a canvi". I és per això que estem experimentant, canviant algoritmes, anàlisi de perfils i gasta parcel·la del temps que busca solucions quin requerirà menys recursos. Encara sabem no mod quin podria ser qualsevol competició a vBET i hi ha alguns altra traducció mods. Vam fer la parcel·la d'algoritme canvia quin hem de trow fora perquè no van ajudar, durant aquest procés també vam descobrir molts milloraments. Pots tenir la vostra impressió basar en els vostres assumptes de servidor, però per favor considera tens qualsevol solució millor? El que podries donar una pista que potser vBET no és la solució incorrecta de llavors ençà està treballant en milers de fòrums, potser just estàs tastant per posar 20 liters d'aigua a 10 liters galleda. Encara - tenim parcel·la a canvi i gran TODO llista en secció d'optimització (sobre 70% per experimentar ajudarà o no) I que estigui 100% correcte - ho podem fer millor, i ens ho estem fent tot el temps Només ha d'esperar fins que es mouen totes les millores que hem fet durant l'execució de vBET4.x

Si pot donar algunes pistes - comprovar com es pot optimitzar vBET: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Especialment útil desactivar el bloqueig d'algunes llengües i pàgines irrellevants per robots.txt
    Sento plenament responsable per a aquest malentès. Un cop més molt trist. Per favor digues-nos, quin camí t'hem de dir que estem millorant vBET tot el temps, i com et podem assegurar de bell nou aquell vbet3.x tindrà uns altres milloraments d'actuació, per fer-te aclarir que estem adreçant l'assumpte? Sempre amb molt de gust millorem el nostre camí de comunicació amb client
    Durar editat per vBET; 19-03-10 A 03:02.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Michael, t'equivoques, aquesta càrrega no és causat per un augment en el trànsit, que és causada per la lectura i l'escriptura traduccions de mysql.

Si l'equip de vBulletin pot llegir i escriure en mysql amb baixa càrrega per què no puc vostè?

Pobres codi del meu amic.
    Que ja s'ha assenyalat que s'ha planificat el suport dels sistemes de memòria cau (arxiu i els motors existents). Si us plau, consideri quines són les seves intencions en aquest debat i es va en la direcció correcta per millorar l'estat de gira servidor - si encara és el punt.

La teva pregunta suposa que la càrrega es deu a la comunicació amb mysql. Pot vostè si us plau ens dóna la font d'aquest diagnòstic? Estarem encantats de que l'estudi

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    4

Vaig tenir el mateix problema, amputa sobrecarrega. A la fi he desactivat VBET des del meu fòrum i tot són normals ara.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per sarangan View Post
    Vaig tenir el mateix problema, amputa sobrecarrega. A la fi he desactivat VBET des del meu fòrum i tot són normals ara.
    La versió que utilitza? Si us plau, actualitzeu a la darrera versió - hem fet grans millores de rendiment. Molts usuaris, va escriure el seu agraïment perquè, en veure gran diferència - especialment en l'àrea de càrrega del servidor

EDITAT:
    Acabo de comprovar el seu fòrum i VBET està treballant allà - si us plau, no escriure les declaracions falses sobre la condició VBET.
    Durar editat per vBET; 22-04-10 A 14:58.

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •