Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: Invàlids els arguments adduïts per foreach () a [ruta] / includes / class_postbit.php (294)

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    51

Default Invàlids els arguments adduïts per foreach () a [ruta] / includes / class_postbit.php (294)

Text automatically translated from: Italian to: Catalan
    Translated text
    Des que vaig actualitzar VBET, cada vegada que canviï el nom d'una discussió d'aquest error:

Advertència: Argument no vàlid subministrat per foreach () a [ruta] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd code on line 27

Advertència: Argument no vàlid subministrat per foreach () a [ruta] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd code on line 27

Com puc solucionar això?
    Gràcies
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau, doneu-nos la versió exacta d'utilitzar VBET, vBulletin, Matías (si s'utilitza).

També si us plau digueu-nos en quina direcció està la discussió el canvi de nom i ho fas en normal oa la pàgina traduïda?

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    51

Translated text
    El VBET és l'última versió que teniu instal · lats vostè i vBSEO 3.3.2.
    A partir d'aquest error en canviar el nom d'una discussió en l'idioma original, i fins i tot quan tracte de moure la discussió d'una categoria a una altra.
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No puc reproduir en els nostres fòrums, per tant, haurà poc d'ajuda del seu costat

OK - Vaig revisar la font i que és causat per algun plugin de fer servir el ganxo "postbit_display_complete". VBET té dos plugins amb aquest ganxo. Pots si us plau a veure els problemes d'una causa en el seu fòrum? Només ha de fer mitjançant la desactivació d'un xec i no problema persisteix. Si pot llavors activar i desactivar l'altre. Si encara existeix, llavors provi amb discapacitat estand. Si encara hi ha - el més probable és que no és culpa de VBET - intentar fer desactivar VBET tot i comprovar.

Vostè desactivar plugin Admin CP-> Connectors & Productes -> Plugin administrador
    Desactivarà mod tot per Admin CP-> Connectors & Productes -> Gestió Productes

Si us plau, m'ho saber sobre els resultats. Si em PM accedir als detalls que ho comprovi jo

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    51

Translated text
    He intentat desactivar el traductor de l'empresa BB i el mateix error, però aquest error ha començat a donar-me un dia després que hagi instal lat.
    Que puc fer després de resoldre?
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Jo entenc que vostè veu error de partida després de VBET està instal lat. Però com pot veure VBET no té res a veure amb això, perquè l'error continua apareixent quan VBET està desactivat. Així també alguns altres canvis que calia fer en el fòrum. Potser algun altre mod també es va afegir o canviat alguna configuració.

En primer lloc si us plau, determinar qui és culpable. Així de desactivar un per un tots els plugins que estan treballant amb "postbit_display_complete" ganxo - cada xec de temps ¿encara té errors. Quan es determina que és culpable, si us plau poseu-vos en contacte amb autors de mod que fa que el desordre. Si vostè encara té algunes preguntes - si us plau pregunteu

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    51

Translated text
    Com puc esbrinar quins són els plugins que treballen amb postbit_display_complete?
    gràcies
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Anar jo a la seva CP Admin -> Plugins & Productes -> Plugin administrador i es troben postbit_display_complete

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    51

Translated text
    així, he apagat un a la vegada i he descobert és que els problemes com ara: és el "passiveVid - showthread substitució".
    Però, què és l'excusa?
    Jo mantenir?
    Gràcies
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Anar a l'autor d'aquest mod i li pregunto què està passant

No puc ser responsable d'altres mods o no saben com estan treballant tots els mods existents - Lamento no poder ajudar més i espero que la meva ajuda era prou bo

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •