Si us plau, doneu-nos la versió exacta d'utilitzar VBET, vBulletin, Matías (si s'utilitza).
També si us plau digueu-nos en quina direcció està la discussió el canvi de nom i ho fas en normal oa la pàgina traduïda?
No puc reproduir en els nostres fòrums, per tant, haurà poc d'ajuda del seu costat
OK - Vaig revisar la font i que és causat per algun plugin de fer servir el ganxo "postbit_display_complete". VBET té dos plugins amb aquest ganxo. Pots si us plau a veure els problemes d'una causa en el seu fòrum? Només ha de fer mitjançant la desactivació d'un xec i no problema persisteix. Si pot llavors activar i desactivar l'altre. Si encara existeix, llavors provi amb discapacitat estand. Si encara hi ha - el més probable és que no és culpa de VBET - intentar fer desactivar VBET tot i comprovar.
Vostè desactivar plugin Admin CP-> Connectors & Productes -> Plugin administrador
Desactivarà mod tot per Admin CP-> Connectors & Productes -> Gestió Productes
Si us plau, m'ho saber sobre els resultats. Si em PM accedir als detalls que ho comprovi jo
Jo entenc que vostè veu error de partida després de VBET està instal lat. Però com pot veure VBET no té res a veure amb això, perquè l'error continua apareixent quan VBET està desactivat. Així també alguns altres canvis que calia fer en el fòrum. Potser algun altre mod també es va afegir o canviat alguna configuració.
En primer lloc si us plau, determinar qui és culpable. Així de desactivar un per un tots els plugins que estan treballant amb "postbit_display_complete" ganxo - cada xec de temps ¿encara té errors. Quan es determina que és culpable, si us plau poseu-vos en contacte amb autors de mod que fa que el desordre. Si vostè encara té algunes preguntes - si us plau pregunteu