Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 11

Onderwerp: Ongeldig argument geleverd voor foreach () in [pad] / includes / class_postbit.php (294)

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Lid

Default Ongeldig argument geleverd voor foreach () in [pad] / includes / class_postbit.php (294)

Text automatically translated from: Italian to: Dutch
    Translated text
    Sinds ik een upgrade vbet, wanneer ik de naam van een bespreking van deze fout:

Waarschuwing: Invalid argument geleverd voor foreach () in [pad] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd code on line 27

Waarschuwing: Invalid argument geleverd voor foreach () in [pad] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd code on line 27

Hoe kan ik dit oplossen?
    Grazie
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Geef ons de exacte versie van het gebruikte vBET, vBulletin, vBSEO (indien gebruikt).

Ook kunt u ons vertellen welke weg je bent hernoemen discussie en doe je het op normale of op vertaalde pagina?

Lid

Translated text
    De vbet is de laatste versie die ik heb geïnstalleerd, is dat je en vBSEO 3.3.2.
    Van die fout toen ik een discussie in de oorspronkelijke taal hernoemen, en zelfs als ik probeer de discussie van de ene categorie naar de andere te verplaatsen.
    Original text

Ik kan het niet reproduceren op ons forum, dus ik zal wat hulp aan uw zijde nodig

OK - Ik controleerde de bron en het wordt veroorzaakt door een plugin met haak "postbit_display_complete". vBET heeft twee plugins met deze haak. Kunt u bepalen welke veroorzaakt problemen op je forum? U kunt eenvoudig doen door het uitschakelen van een en check doet probleem nog steeds bestaat. Zo ja, dan staat stellen en uit te schakelen andere. Als dan nog steeds bestaan proberen met stand uitgeschakeld. Als het nog bestaat - dan waarschijnlijk is het niet vBET schuld - probeer niet hele vBET controleren en uit te schakelen.

U zult plugin uit te schakelen door Admin CP-> Plugins & Producten -> Plugin Manager
    U schakelt hele mod door Admin CP-> Plugins & Producten -> Manage Products

Laat het me weten over de resultaten. Als u PM me toegang tot de details zal ik check het zelf

Lid

Translated text
    Ik heb geprobeerd om de BB Enterprise vertaler en dezelfde fout uit te schakelen, maar deze fout is begonnen met mij de dag nadat u hebt geïnstalleerd.
    Wie kan ik dan vragen op te lossen?
    Original text

Ik begrijp dat je fout begint na vBET geïnstalleerd is te zien. Maar zoals je ziet vBET heeft niets mee te maken, want fout nog steeds wordt weergegeven wanneer vBET is uitgeschakeld. Dus ook enkele andere veranderingen moesten worden gedaan op uw forum. Misschien een andere mod werd ook toegevoegd, of een configuratie veranderd.

U eerst bepalen wie schuldig is. Dus schakelen een voor een alle plugins die werken met haak 'postbit_display_complete' - elke keer controleren heb je nog fout hebt. Wanneer u bepalen wie schuldig is neem dan contact op met de auteur van mod die de rotzooi maakt. Als u nog vragen - vraag

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •