Geef ons de exacte versie van het gebruikte vBET, vBulletin, vBSEO (indien gebruikt).
Ook kunt u ons vertellen welke weg je bent hernoemen discussie en doe je het op normale of op vertaalde pagina?
Ik kan het niet reproduceren op ons forum, dus ik zal wat hulp aan uw zijde nodig
OK - Ik controleerde de bron en het wordt veroorzaakt door een plugin met haak "postbit_display_complete". vBET heeft twee plugins met deze haak. Kunt u bepalen welke veroorzaakt problemen op je forum? U kunt eenvoudig doen door het uitschakelen van een en check doet probleem nog steeds bestaat. Zo ja, dan staat stellen en uit te schakelen andere. Als dan nog steeds bestaan proberen met stand uitgeschakeld. Als het nog bestaat - dan waarschijnlijk is het niet vBET schuld - probeer niet hele vBET controleren en uit te schakelen.
U zult plugin uit te schakelen door Admin CP-> Plugins & Producten -> Plugin Manager
U schakelt hele mod door Admin CP-> Plugins & Producten -> Manage Products
Laat het me weten over de resultaten. Als u PM me toegang tot de details zal ik check het zelf
Ik begrijp dat je fout begint na vBET geïnstalleerd is te zien. Maar zoals je ziet vBET heeft niets mee te maken, want fout nog steeds wordt weergegeven wanneer vBET is uitgeschakeld. Dus ook enkele andere veranderingen moesten worden gedaan op uw forum. Misschien een andere mod werd ook toegevoegd, of een configuratie veranderd.
U eerst bepalen wie schuldig is. Dus schakelen een voor een alle plugins die werken met haak 'postbit_display_complete' - elke keer controleren heb je nog fout hebt. Wanneer u bepalen wie schuldig is neem dan contact op met de auteur van mod die de rotzooi maakt. Als u nog vragen - vraag