Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: VBET isue amb l'API de Google

  1. #1
    Prohibit
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    1

    Default VBET isue amb l'API de Google

    Hola, jo sóc un administrador d'un lloc que executa la versió lliure de vBET2.3.8 recentment, el lloc va ser bloquejat per Google. He contactat amb ells sobre aquest tema i em van dir que tinc passar l'argument userip per proporcionar l'adreça IP de l'usuari final, a qui el servidor està fent la sol licitud de l'API si jo vull que em desbloquejar.

    Voldria seva ajuda en aquest tema, realment he de arreglar això, si vostè no pot fer els canvis reals si més no em guiï en la direcció correcta perquè jo pogués fer el mateix canvi com una cosa he de limita la capacitat de programació php.

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Ja tinc la solució perquè durant algun temps. No va fer el llançament en versió lliure, perquè que jo sàpiga userip només s'aconsella no és obligatori. No tinc temps per alliberar a realitzar ara, així que si us plau aquestes instruccions:

    1. obrir el fitxer / includes / vbenterprisetranslator_functions.php
    2. trobar funció vbet_getTranslationURL ($ des de, $ a)
    3. reemplaçar la funció del joc (no només aquesta línia) per:
    Code:
      function vbet_getTranslationURL($from,$to) {
        global $vbulletin;
      
        if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey']) {
          return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&key='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey'].'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];    
        } else {
          return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
        }  
      }
    Després que Google contacte. Veig que haurem d'alliberar aviat 2.3.x (totes les versions d'altres ja l'han inclòs com a record). No hi ha temps d'avui -, però probablement es donarà a conèixer demà, si vostè no vol als canvis a tu mateix

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •