Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: 404 errors

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    38

Default 404 errors

M'estic trobant que contenen una adreça URL "o% que es generi un error 404 en les pàgines traduïdes. Hi ha alguna manera de despullar a aquests caràcters a terme?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Acabo de comprovar en el nostre servidor i que està funcionant bé (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1600).

Assegureu-vos de que està utilitzant l'última versió de VBET. Comproveu els paràmetres de Matías no és apropiat d'acord amb les instruccions de la integració en readme.html del paquet VBET. Si després d'aquest problema seguirà existint, contacteu amb nosaltres i enviar informació addicional per PM.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Ok. Vaig descobrir que en el seu servidor el problema era exactament amb el caràcter%. I sembla que quan estava involucrat en alguna cosa es va estavellar. Htaccess nivell de reescriptura. Encara no redirigeix correctament a vbenterprisetranslator_seo.php per VBET ni tan sols estava involucrat encara. Jo sé que estava treballant sense necessitat de traducció, però sembla que quan els paràmetres de redirecció participar% i va ser en la URL que va deixar de funcionar al servidor.

Problema resolt per la cort de caràcter% des de l'enllaç no es tradueixen. Ja ho he configurat al servidor. La solució és editar la substitució de caràcters personalitzats en / Include / config_vbseo.php. Així que si estava buit abans que s'assemblarà a això ara:
    PHP Code:
    $vbseo_custom_char_replacement = array('%' => ''); 
    Durar editat per vBET; 24-02-10 A 22:12.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •