Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Base de dades Error quant atualiza un língua perfil quant atualizo d'o

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2010
    Missatges
    42

Default Base de dades Error quant atualiza un língua perfil quant atualizo d'o

Text automatically translated from: Portuguese to: Catalan
    Translated text
    Quant atualizo un língua cap Painel de Controle fer Usuário, apareix o seguinte erro:
    Code:
    Database error in vBulletin 4.2.3 Beta 3:  Invalid SQL: UPDATE user SET     parentemail = '',     icq = '',     msn = '',     aim = '',     yahoo = '',     skype = '',     homepage = '',     birthday_search = '',     birthday = '',     showbirthday = 0,     usertitle = 'Matador de Ursos',     customtitle = 1,     vbet_def_lang = 'pt',     membergroupids = '109' WHERE userid = 1;  MySQL Error   : Unknown column 'vbet_def_lang' in 'field list' Error Number  : 1054 Request Date  : Sunday, May 24th 2015 @ 04:02:35 PM Error Date    : Sunday, May 24th 2015 @ 04:02:35 PM Script        : http://www.mysite.com/profile.php?do=updateprofile Referrer      : http://www.mysite.com/profile/edit/ IP Address    : 201.6.82.103 Username      : Fabiano Classname     : vB_Database_MySQLi MySQL Version : 5.1.73
    Ja vaig seguir aquest procediment, dolentes la nova versió del vBET ja ve desactivat aquesta funció. El que jo puc fer?
    Original text
    Durar editat per Marcin Kalak; 25-05-15 A 08:57. Raó: Reparació bbcode

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Si us plau descriure el vostre problema més de forma exacta. Quan apareix un assumpte? Fer vBET és habilitat? És la taula usuari Té una columna vbet_def_lang?

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2010
    Missatges
    42

Translated text
    Marcin,

Tota vegada que algú va atualizar la llengua nativa en el Panell de Control de l'Usuari dóna error de Database, d'acord vaig descriure dalt.

Vaig percebre també que ningú està aconseguint registrar-se, dóna l'error de la Database informant que no té la columna vbet_def_lang.

En el meu banc de dades no existeix cap columna cridada vbet_def_lang
    Original text

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Provar fer aquesta consulta de SQL (NOTA: afegeix prefix de taula si l'utilitzes abans que nom de taula):
    Code:
    ALTER TABLE user ADD vbet_def_lang VARCHAR(5)

Membre
    Data d'ingrés
    Desembre 2010
    Missatges
    42

Translated text
    Muito obrigado, deu certo******
    Original text

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012