Zie bijvoorbeeld hier: V'mail problemen w/ ontgrendeld V3 op*********
De vlag links aan de onderkant gaan/********/t194603-v'.
Alles wat na de ' cut off
Zie bijvoorbeeld hier: V'mail problemen w/ ontgrendeld V3 op*********
De vlag links aan de onderkant gaan/********/t194603-v'.
Alles wat na de ' cut off
oké, er is iets vreemds gaande is. Sinds het woord m otorola (zonder de spatie) wordt gefilterd op deze site, de url wordt omgeleid. Op de omleiding van de ' verandert in %27. Met %27 in de url dingen werken prima. Als je in plaats van %27 met een ' zie je wat ik bedoelt. Hetzelfde gebeurt niet op dit forum, ik gok omdat de URL-instellingen voor vbSEO zijn het niet toestaan van speciale karakters.
vBSEO moet knippen of speciale tekens vervangen. Ik heb niet gevonden een link op uw site met speciale tekens. Doen vBSEO niet vervangen ergens speciale tekens in de link?
Nee. Wij ondersteunen de configuratie van vBET, niet vBSEO.
Zijn de banden met ' op de website zal verschijnen? Doet die de oorzaak zijn van het probleem dat u hoeft in te voeren ' handmatig?
U kunt proberen om een regel ingevoegd moet worden in de .
Het karakter vervanging niet werken tenzij Verwijder/Vervang niet-engelse tekens in Url ' s. Als het is ingeschakeld dan natuurlijk de niet-engelse tekens worden dan verwijderd/vervangen
Heb je geprobeerd om een regel toevoegen aan de Het definiëren van uw Aangepaste Karakter Vervangingen in ?
Zijn de links met ' verschijnen op de site? Doet die ervoor zorgen dat probleem moet u ' handmatig?
ja ik voegde deze regel: '''=>" maar het heeft geen effect. Ik heb ook geprobeerd het veranderen van "Uitschakelen van "urlencoding" in Url ' s ?" maar dit werkt niet goed.
De enige reden dat ik merkte dit is omdat Google graag een gecodeerde URL ' s en de codering wijzigen, aan het karakter. In het bovenstaande voorbeeld %27 wordt gewijzigd naar ' en vervolgens op Google indexeert de verschillende talen met ' in de URL. Maar in dit geval de URL ' s worden cutoff. Als u %27 te ' handmatig het niet omleiden naar %27.