Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: Memòria cau de consultes

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Default Memòria cau de consultes

Vaig prendre un cop d'ull al meu registre de preguntes lent i estic veient les coses com aquesta:

Code:
    # Time: 140222  8:50:25
    # User@Host: database_user[database_user] @  [10.0.0.4]
    # Query_time: 7.076817  Lock_time: 0.000065 Rows_sent: 3  Rows_examined: 4174934
    use cellphon_forum;
    SET timestamp=1393077025;
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_medium_es help, vbenterprisetranslator_cache_medium_es cache WHERE help.originaltext='U.S. Supreme$
    # Query_time: 14.198858  Lock_time: 0.000056 Rows_sent: 18  Rows_examined: 4174934
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_medium_es help, vbenterprisetranslator_cache_medium_es cache WHERE help.originaltext='******* Xtre$
    # Query_time: 13.591001  Lock_time: 0.000274 Rows_sent: 1  Rows_examined: 4174934
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_medium_es help, vbenterprisetranslator_cache_medium_es cache WHERE help.originaltext='(Espa&ntilde$
    És allà qualsevol manera de consultes d'amagatall com aquest? Aquestes consultes carregar gairebé cada càrrega de pàgina.

Sí, tinc l'amagatall d'aquests en.
    Durar editat per tavenger5; 22-02-14 A 17:03.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

També, si ets executar addicional a aquestes consultes, hi ha aquesta Nota: «Impossible on s'adonava després de llegir les taules const»

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau vagi a Admin CP -> vBET Cache -> Memory Cache vostè pot posar allà sobre ús de memòria cau (4 motors suportats: Memcache, APC, XCache eAccelerator).

Això encaixa les seves necessitats?

PS.
    Una pregunta - què és la mesura de temps per temps de consulta en el seu informe?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

No la funció memòria cau com l'amagatall normal però guarda les dades en memòria? Que vols eliminar algunes d'aquelles preguntes?

El temps de consulta està llistada en el primer lloc abans de la consulta.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Utilitzant els cau definitivament eliminarà moltes consultes, ja que per als hostes resultats seran guardades en HTML com a fitxers i difonent des d'arxius (fins arxiu expira - llavors refrescat).
    Aquests amagatall eliminarà moltes consultes, ja que la majoria del trànsit al fòrum és de convidats (incloent-hi les aranyes).

Acabo de comprovar les nostres fonts sobre la memòria cau. Col·labora amb els nostres Comentaris dels cau - resultats tan utilitzats recentment serà presa de memòria no d'arxiu. En aquest cas no eliminarem qualsevol consulta (els cau ja ho feia).
    Encara vBulletin propi perquè recordo (no segur) té suport per memòria cau i potser això eliminarà algunes de les consultes.

Sé on és hora esmentades consulta - m'estava preguntant sobre la mesura de temps. Potser no era clar - què és la unitat de temps? (s, ms, ns?)
    Tenim índexs a les nostres taules de memòria cau així temps hauria de ser curta.

També pot intentar impossibilitar opció Admin CP -> vBET Cache -> Database Cache -> Select grouped translations. Quan impossibilitat, llavors les consultes seran més simple (sense presa per sèrie), però hi haurà molt més consultes (una cosa per a alguna cosa) - potser en el seu fòrum serà millor consulta més sovint.
    Per exemple - buscant en els seus resultats li havien 3 consultes que va donar 22 resultats. Si desactiveu tenint resultats en grups llavors vostè tindrà 22 consultes donant 1 resultat cada, però la consulta serà més fàcil (més simple 'On' secció) així que també més ràpid. Si vostè té base de dades en altre servidor definitivament no intenteu això. És vostè està prenent el resultat per localhost, llavors potser vostè veurà millora. No puc dir - ha de comprovar-lo.
    Durar editat per vBET; 28-02-14 A 22:43.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Bé, gràcies per explicar. Estic utilitzant aquests memòria cau i memòria cau (xcache), però estic encara sorprès per com seleccionar molts són procedents de la base de dades.

La mesura de temps anterior és en segons.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Prenia 14 segons per a consulta de la base de dades? Realment? És definitivament alguna cosa equivocada allà. Plz intentar reparar taules per Admin CP, potser hi ha alguna cosa malament. Això no hauria de durar tant de temps - aquestes dades estan indexats.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Tinc una sensació que algunes taules estan tancant i/o esperant l'amagatall de consulta, raó per la qual estan prenent tan llarg per executar. Per no esmentar que podria utilitzar una mica de memòria més al meu servidor de base de dades - estic treballant en això així.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

vBET està utilitzant taules de memòria cau sense qualsevol transacció (MYISAM) així bloqueig no hauria de ser l'assumpte. Potser s'ha trencat índexs i MySQL està fent recerca complet. Una vegada més si us plau utilitzi el seu Admin CP reparar tots els seus (taules i indexaAdmin CP -> Maintenance -> Repair / Optimize Tables).

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •