Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: Assumpte important amb contingut duplicat

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Default Assumpte important amb contingut duplicat

Tinc un assumpte important amb contingut duplicat. Actualment tinc un límit en la quantitat de caràcters que són traduïts un dia amb Traductor de Google perquè si jo no la factura seria ridícula. Malauradament que significa allò no totes les pàgines són traduïdes de seguida i el mateix contingut existeix damunt 13 pàgines diferents (utilitzo 12 traduccions)

Sóc obert a suggeriments damunt com per solucionar això. Crec que això és un de les raons estic perdent trànsit darrerament.

Aquí és un exemple de quin Google és indexació:
    Https://www.google.com/search?q=%22S...w=1364&bih=643

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Tenir-te suggeriments damunt com per solucionar això? Creus que http://www.vbenterprisetranslator.co...nate-tags.html Solucionarà assumpte? Quins espectacles l'enllaç vas proporcionar?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

No sóc exactament segur com per solucionar això. És cap text en absolut més ben que el mateix text 7 temps? (Al principi vaig dir 12, vaig significar 7)

Penso l'alternar tags ajudarà.

L'enllaç vaig proporcionar és ja no demostra l'assumpte des de les pàgines ha estat traduït. Això principalment passa amb pàgines noves i pàgines molt velles que no són popular.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Aquí és un exemple actual: Https://www.google.com/search?q=%22G...w=1364&bih=643 (Hi ha 5 de la mateixa versió al moment, estic endevinant perquè l'altre 2 ha estat traduït)

El punt és Google és crawling les meves pàgines més ràpides que els puc tenir va traduir.

FYI, vaig gastar Molt Dels diners duren any damunt traduint i malauradament upping la quota un dia no és una opció.
    Durar editat per tavenger5; 04-02-13 A 13:51.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Ràpidament fixar alternatiu tags intentarem proporcionar al més aviat possible. Primer proves alternatiu tags. Temporalment pots apagar les menys llengües importants.
    A més a més, podem fer un configurable opció si no hi ha cap traducció llavors:
    1) mostra el text original - és ara
    2) mostra el text original de la nota esperava per traducció - la pàgina requereix moltes traduccions menors i les notes poden aparèixer annoyingly sovint
    3) mostra el text buit

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Gràcies Tu per la resposta ràpida.

En comptes de mostrar notes molestes múltiples quan alguna cosa no és traduïda, és allà una bandera en el sistema per dir 'aquesta pàgina sencera és traduïda'? (minus widgets, des de widgets canvi molt)

Penso que l'opció ideal seria per "mostrar el text buit amb una notificació per dir que la pàgina no ha estat plenament traduït tot i així" La notificació anirà fora una vegada que la pàgina és traduïda.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Gràcies Pel vostre suggeriment. Treballarem en aquesta característica.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •