Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Aquest missatge està escrit en Espanyol-Català

Prohibit
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3

Smile Aquest missatge està escrit en Espanyol-Català

Text automatically translated from: Spanish to: Catalan
    Translated text
    Hola a tots, la veritat és que m'atrau aquest mod, a veure quan surt la versió de pagament amb suport, i ja que estic aquí, perquè en la versió actual el mapa del google sempre em dóna errors i advertències? es crea un arxiu amb més de 1.000.000 de urls en comptes de dividir-se en 20.000 Url com els altres, una salutació amics.
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

S'ha de respectar la divisió dels paràmetres. Ho fa del nostre costat. Assegureu-vos que estableix el codi addicional en el lloc correcte. Google pot fallar també perquè els pesos mapa massa - per establir un valor més baix per a les adreces URL al mapa Max.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3

Thumbs up

Text automatically translated from: Spanish to: Catalan
    Translated text
    Els paràmetres els he revisat i són correctes, ha de ser problema de google, però veig normal que google tingui problemes, ja que l'arxiu que crea és molt gran, no sé si m'explico bé, poso una imatge d'exemple:
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Com jo ho veig en la imatge del dia següent que estava bé. Així que està segur que el problema encara existeix? Aquest missatge pot ser històrica.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •