Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Traducció d'adreces url ...

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    22

Default Traducció d'adreces url ...

Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Una vegada més, succeeixen coses estranyes per a mi a google. Anteriorment, el lloc de comandament: ... Hi havia 150.000 resultats, i ara de sobte 24.600.
    I el que sospito que aquest és el traductor, en particular, traduït les adreces url.
    Em baso les seves sospites sobre el fet que les banderes són enllaços ocults als temes, però no en una forma, com per exemple, tinc un tema:
    ... /la loteria de la lliga-pes-2010-PC-23209.html
    enllaç amb la bandera indica el tema:
    ... /en/.../la loteria de la lliga-pes-2010-PC-23209.html
    i realment es tracta d'una adreça diferent:
    ... /en/.../atzar-lligues-pes-2010-PC-23209.html

Aleatòries busquen els resultats de Google i literalment no hi ha tema del fòrum en un altre idioma. Aquests fòrums, etiquetes, vbcmps pàgines, però el tema no. Normalment, la tragèdia.

Podria portar-me això - potser - la raó equivocada?
    o
    Puc desactivar la traducció d'adreces URL, o - el que seria molt millor - manera de dir que les banderes eren les mateixes adreces que es troben a la pàgina.
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Translated text
    Hola. Aquests salts es produeixen en la indexació de Google - especialment quan Google va canviar l'algorisme, o actualitzar els seus índexs. Sovint, tornar ràpidament els índexs d'altres.

Enviar enllaços, no hi ha res a fer amb ell, perquè quan es comença a no vincular no traduït, i l'acabat de la VBET traduït fer una redirecció 301 que estableix clarament que el lloc va ser redirigit de forma permanent. A més, aquest canvi de direcció només quan es canvia la traducció, estant ja en el fil (links no es tradueixen a totes les llengües per raons de rendiment). Si canvia el punt de vista de la traducció en el fòrum, que es vincula ja estan traduïts.

No obstant això, ara en realitat pot ser una raó per la qual Google pot preferir les pàgines no es tradueix indexat - si vostè està utilitzant Matías i el va convertir en el vincle canònic és la causa. Amb aquesta configuració de capçalera Matías afegeix un enllaç que diu que la veritable direcció és la direcció sense l'addició de la llengua. I si l'han convertit en una pàgina de Google tradueix serà tractat com una cosa que ha de ser en una direcció diferent - una adreça que ja està indexada directament allà.
    Problema amb el vincle canònic que s'agreguen per Matías ja s'ha informat i resolt - s'inclouran en VBET 3.3.0 Fins llavors pots desactivar enllaç Matías canònica, o només esperar
    Això confirma la tesi que Matías no afegir a Favorits etiquetes url canònica - perquè han indexat.
    Original text
    Durar editat per vBET; 08-01-10 A 12:24.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    22

Translated text
    Gràcies, però d'alguna manera aquesta resposta no em satisfà.

Estic usant Matías, però jo tenia i tinc discapacitat URL canònica, però les pàgines estan indexades traduït d'una manera tràgica, per no dir que no són indexats en absolut.

Després de 1,5 m, ca treball VBET 3,2 i 1 / 2 anys en VBET 2.x a petició
    "Site: http://..../en/" Google retorna els resultats: Resultats 1 - 10 d'aproximadament 114 !
    "Site: http://..../zh-CN/" Google retorna els resultats: Resultats 1 - 10 d'aproximadament 158 !

dels quals 2 / 3 és part d'vbcmps ... un dia en el fòrum no és de ~ 50 temes nous.

No crec que el que hauria de funcionar VBET, perquè quan aquesta acció "aconseguir més trànsit, els usuaris i els ingressos d'AdSense!" Pot moure entre un conte de fades.
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Translated text
    El trànsit addicional que no és un conte de fades només un fet. Veure aquí:
    vBulletin.org - Veure Missatge Individual - Traductor BB Empresa

I també aquí:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

VBET no les pàgines d'índex. No hi ha programari en el fòrum no les pàgines d'índex. Pàgines s'arrosseguen els robots només que estan fora de la seva infraestructura.

Els robots poden donar pistes poprzes sitemap.xml, robots.txt, redireccions 301, o vincle canònic.

Entenc que vostè té un vincle canònic, i que va estar incapacitat. Si us plau, introduïu un URL d'un fòrum i el contingut del fitxer robots.txt
    Original text
    Durar editat per vBET; 09-01-10 A 05:52.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    22

Quote Iniciat per vBET View Post
    Translated text
    El trànsit addicional que no és un conte de fades només un fet. Veure aquí:
    vBulletin.org - Veure Missatge Individual - Traductor BB Empresa

I també aquí:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

VBET no les pàgines d'índex. No hi ha programari en el fòrum no les pàgines d'índex. Pàgines s'arrosseguen els robots només que estan fora de la seva infraestructura.

Els robots poden donar pistes poprzes sitemap.xml, robots.txt, redireccions 301, o vincle canònic.

Entenc que vostè té un vincle canònic, i que va estar incapacitat. Si us plau, introduïu un URL d'un fòrum i el contingut del fitxer robots.txt
    Original text
    Translated text
    Gràcies pel - com de costum concís - la resposta, em va demanar orientació sobre quin és el meu problema ...

Afortunadament, ja l'ha resolt aquest problema. Resolt.

pg.
    Adreça del lloc web ha de saber probablement, si més no pel fet que la llicència i la direcció de la pàgina se li assigna al meu nick en aquest fòrum
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Translated text
    Hola. La meva intenció no és mai una informació de l'administració lacònic. Si és així, vostè ha rebut un perdó. La intenció de l'administració és una informació clara i transparent. Pigmentació pot enfosquir la mateixa declaració.

De fet - el nostre sistema té un fòrum de missatges a l'adreça associada a la llicència. La propera vegada que zaglądnę

M'alegro de trobar una solució - si es pot compartir amb els altres, si algú tenia un problema similar?
    Original text

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •