La Pau, la misericòrdia i benediccions de Déu Senyors estic tenint problema en el meu Fòrum: Error de servidor intern El servidor ha trobat un error intern o configuració i no ha pogut completar la sol·licitud. Si us plau en contacte amb l'administrador de servidor, Webmaster@soqokaz.com I informar-los de l'època que s ha produït l'error i tot el que podria haver fet allò pot haver provocat l'error. Més informació sobre aquest error estan disponibles en el registre d'error de servidor. Tingueu en compte que connecti's a Quadre de control Mateix cosa que em Mostra I a vegades entro I estic tenint un problema a les actualitzacions però no tinc experiència en el treball Aquest missatge d'actualització a través de Director de panell de Control Plantilles es troba hauria de ser actualitzat per lligar amb la versió actual! Found [21] updated-plantilles ha de passar és essencial i tantamount a la nova versió. Et recomanem que facis ben aviat per evitar problemes i mal funcionament en el fòrum! Feu clic aquí per veure aquestes plantilles! Espero que ajuda Déu beneir-lo es beneficien
Durar editat per r.dziadusz; 09-02-12 A 15:49. Raó: BBCode afegit
Hola Podria si us plau ens dónes url damunt que tu el vostre vBET va instal·lar?
Pots crear nous temes
Regles del Fòrum