Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: vBET NO hauria de ser enllaçat a aquest servidor de fòrums!

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default vBET NO hauria de ser enllaçat a aquest servidor de fòrums!

Hola, sobre el durar 24 hores el meu emmagatzematge useage ballooned fora de control i sigui avall a una cosa!, un error log hi havia emplenat amb aquests
    Avís de PHP: strpos() [<un href="/forum/ca/funció.strpos">Funció.strpos</Un>]: l'offset no contingut dins corda dins /casa/thecodec/públic_html/forumz/inclou/vbenterprisetranslator_funcions.php En línia 398
    i Va tenir molts molts milers d'ells (25GB dins tot!) I sembla que això era tot a causa de no sent capaç de contactar vBET servidor!

Això no va ser assenyalat fora quan adquirint que les nostres necessitats de servidor per ser capaç de contactar el vostre en tot moment!, el vostre servidor era avall i així que era el programari (modificatio) que i adquirit de tu, és allà una necessitat real de tenir vBET ser constantment dins tacte amb el vostre servidor?

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Vaig a tractar de l'entrada en el meu fòrum de prova. També podria descriure em pas a pas el que es va fer abans d'error aparèixer?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Simple, aquests errors es van aparèixer en el meu error registre tot el temps que el seu lloc es va reduir d'ahir, quan el seu lloc va tornar a pujar els errors es va aturar o desaccelerar, ara tinc només milers d'ells avui (17 mb)
    Quote Iniciat per thecodecage.com error log
    [03-Febrer-2012 13: 20: 48] Advertència de PHP: ara strstr () [dels < una href="/forum/ca/function.strpos > function.strpos </a>]: compensació no continguda en corda en /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php en línia 398
    , el fòrum està operant normalment cap assumpte o errors excepte aquells omplint el meu registre d"error.

Així que no hi ha passos per recrear-lo!

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

vBET fer no requereix connexió amb el nostre servidor per fer traducció etc. Per tant és impossible que el nostre amputar el xoc afectar el vostre fòrum. El que és possible és que el nostre vBET el servidor i el servidor vostre sofreixen des d'assumpte molt mateix. El nostre servidor era baix per més que dia, vostre et va donar molt error de registres. Ara mateix és difícil d'endevinar el que ha causat el, i , més important, per predir-lo - no sabem quin error de servidor de proveïdors intern pot aparèixer

Aquest registre encara existeix? Si sí pot posar alguns registres i comprova el que està passant.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Vostè té accés d'arrel de fòrum, les sortides de registre (puc esborrar diàriament!) i dret ara té més de 2 GB d'entrades de vBET, pot suprimir l'arxiu, creeu-ne un altre en blanc i llavors seguiu revisant errors com 2 GB no s'obrirà al servidor i vostè tindrà problemes per obrir-lo en el seu PC.

EDIT: he de dir que el meu servidor no ha estat avall en mesos (hi va haver alguns 500 errors, però que eren momentània i em va causar-los quan es canvia un dels meus propis plugins).

Registre d'errors es troba a /public_html/forumz/error_log
    Durar editat per Simon Lloyd; 05-02-12 A 20:14.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Actualment, puc amagar aquesta advertència per no accident/escombraries el seu fòrum. Ara estic comprovant per què sembla. També jo no pot recrear aquest error
    He canviat aquesta línia
    PHP Code:
    $closePosition strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 
    En aquesta línia:
    PHP Code:
    $closePosition = @strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Hola, qualsevol més amb aquest assumpte o per què es va informar el problema?

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Més probablement, quan en un dels proveïdors té algun error intern (aquest un que es va estavellar nostre servidor també) crear alguns estrany tranlation outup que es va iniciar un bucle inacabable - que explicaria per què a do no afecta al seu servidor - com vostè ha dit forum estava treballant multa. Puc navegar de nou el seu arxiu d'error és lliure d'aquest avís - o vostè només errased-lo?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Jo no he editar el registre d'error en absolut, fins i tot els errors que he creat jo deixat allà, així fer pensa que aquest error s'arregla o si només està ocult pel canvi d'arxiu que heu fet?

I sí el fòrum està funcionant bé, no li presten massa traducció de google només de 100,000 caràcters per dia per la qual cosa una gran quantitat de traduccions queden en espera de ser traduït.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Crec que l'error es fixa, Registre d'error de otherways havia té altres avisos del mateix bucle, si alguna cosa apareix una altra vegada si us plau contacti'ns

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •