Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 19

Tema: Res no està treballant.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Question Res no està treballant.

Xicots realment necessito alguna ajuda aquí. Ara he aconseguit un Google vs2 va pagar clau d'API, tot i així un altre cop, després que agrada 1 minut cap dels serveis de traductor és disponible. Corrent el google la prova em dóna això:

Començant prova de traducció per API de Google v2
    Resultat de prova: { "error": { "errors": [ { "àmbit": "usageLimits", "raó": "dailyLimitExceeded", "missatge": "el límit Diari Superat" } ], "codi": 403, "missatge": "el límit Diari va Superar" } }
    Prova d'error:
    Temps de connexió (ms): 118.327148438

En altres paraules, fins i tot amb l'API de Google pagat vbet res per mi anymore. Com pot aconsegueixo això per treballar un altre cop?

Gràcies.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Taure els límits del que has a https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Taure els límits del que has a https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?
    No estic segur, vaig a haver de comprovar, el que suggereix I posats allà? Gràcies per l'ajuda!

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Bé es posava en 2 000 000 personatges al dia, I ara plantejades-lo a 4 000 000 al dia. Aquesta és la meva prova de google ara:

Començant prova de traducció per API de Google v2
    Resultat de la prova: {"dades": {"traduccions": [{"translatedText": "Hola", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Prova d'error:
    Temps de connexió (ms): 75.1730957031

Tot i així en vbet plafó de control google disponibilitat estades justes en cap.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Ha intentat executar manualment el cron (la tasca planificada) d'actualitzar que?, en la meva experiència jo ús al voltant de 1 M caràcters en una hora!

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Ha intentat executar manualment el cron (la tasca planificada) d'actualitzar que?, en la meva experiència jo ús al voltant de 1 M caràcters en una hora!
    Sorry mat, m'he perdut, quin cron per a què?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

a Admincp > planifica tasques theres una feina de cron (la tasca planificada) per posar a prova els proveïdors, la prova que vostè sempre va mostrar que google estava disponible després de pujant el límit, però no reflecteix immediatament en admincp perquè la feina de CRON no havia executat per actualitzar-lo

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    Mentre veig no hi ha cap error. vBET Automàticament comprova la vostra disponibilitat en cada 10 minuts. Si et vols el pot córrer a mà per
    admincp -> Va planificar Tasques -> \tvB Traductor d'Empresa (Disponibilitat de Proveïdors) -> corregut ara

Però també quan vostè comprovar límits ja es pot arribar. Fer de prova de v2 de l'API de Google no mostra cap error.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Sí, tinc que, però per què Mostra que Google no està disponible si en realitat està disponible?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Això és realment frustrant. Fins i tot quan no s'ha assolit el límit, disponibilitat de google manté anant damunt i fora. I a vegades no s'està traduint. Si us plau puc aconseguir una mica de suport aquí!

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •