Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123
Resultats 21 a 26 de 26

Tema: Les persones que visiten el meu lloc són en primer lloc una pregunta en rus?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Thats no l'explicació, el meu navegador s'ha posat mai no per rus però vaig veure quan he tancat la sessió només com ho va fer, no puc donar fe que el seu navegador mai ha estat rus, però és l'Índia, viu a Nova Delhi i tipus i parla en anglès, així que per què a terra les nostres galetes ser interpretaria com rus?

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

el meu disculpes llegir les capçaleres, vostè podria fins i tot mai conjunt/ús rus, però el seu navegador pot prim eren. Això és tot el puc dir sense aturar-ho - ho sento no puc veure aquest desplegable

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Heu desactivat l'idioma rus, veient el desplegable no ajudarà com una vegada que l'ha acomiadat, que no torni (com a mínim no per un temps!), no és possible que el meu navegador a "pensar" que he exposat o ús rus, l'únic llenguatge que mai s'ha posat en el meu navegador és l'omissió UK anglès, com ja he dit que no puc donar fe per a la persona que va informar, he experimentat abans i im força segur que són d'altres també.

En ordre per un error de llengua se celebra tampoc he físicament canviar-lo, programari d'ús per canviar-lo (vBET) o nosaltres un rus apoderat (o apoderat configurar fingir ser rus) només un dels quals és possible per a mi i thats vBET.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. No entenc on vas a. You got simple resposta - el comportament és obligat per vostè - vostè posar-lo en escenes.
    I vostè pot fàcilment apagar-lo en Admin CP -> vBET -> Miscel·lània -> Redireccionar a l'usuari idioma.
    Anar-hi i establir Mobilitat. vBET no demanar o redirecció més.

És gran que vBET es comporta com vostè configurat. Seria dolent si ignora la configuració. Per programari no importa quin usuari de llengua parla o què fa afirma sobre la seva configuració de navegador. Per a programari únic que importa són les capçaleres reals que ve amb la sol licitud. I aquells són comprovats amb escenes que estem discutint sobre. Res més. Així és com vBET funciona aquí i vostè pot fàcilment canviar si ho desitja. per la seva configuració.

Suggereixo revisar els paràmetres del navegador quan es passarà de nou (que encara s'han demanat redireccions activat). I si vostè no troba que hi ha en la configuració d'idioma l'idioma que es demana per a ser redirigit, a continuació, comproveu també que ve al servidor (afegir alguns registres) - us recordem que Internet és un lloc gran i els seus paquets arriba per molts llocs, és possible que alguns servidor intermediari afegeix pròpies capçaleres a la seva petició. De totes maneres - no hi ha receptes màgiques. Si vostè on va demanar a la redirecció per vBET i es va redirigir a llengua russa a continuació, col lapse total petició tingut en llengua capçaleres de llengua russa a la part superior de totes les llengües conegudes per vBET. Podeu comprovar-ho vosaltres mateixos si voleu que - només cal que aneu a fitxer /includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php i funció de comprovació vbet_getRedirectionLanguage. Això també és bon lloc per afegir els registres si vostè cosa que hem d'errors i vol provar-ho per a nosaltres.

Si ho preferiu impossibilitar la plena aplicació en comptes d'un paràmetre (que es fixa) - fer el que pensa, crec que el que fas... És el teu fòrum. Estem contents d'explicar, per què això ha passat i com pot canviar-lo. Si vostè necessita més ajuda si us plau, només escriure

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Michael, gràcies per la resposta, Sí he configurat vBET preguntar i vBET hauria de treballar d'aquesta manera sense problemes, no obstant això, el problema era que no registrats o persones que registren van ser està demanant la qüestió de reorientar, vBET, pel que jo sé no hauria de funcionar d'aquesta manera, també la llengua és sempre rus, així que aquí de l'escenari dos:
    1. Respectivament d'usuari de l'Índia visita el lloc, veure és el pop cap amunt de (en rus) demanant si vol Assignar el seu llenguatge de Rússia, que s'exonera de i pot veure el lloc com normal en anglès, si accepta (però si us plau, tingueu en compte que no parlava rus que no pot llegir el pop cap amunt) és transportat a Ajuda de Microsoft Office - Microsoft Office discussió - Excel Programació VBA - Programació amb

2. I rep dit sobre això (i he experimentat jo mateix en el passat) i iniciar una sessió del Fòrum, seleccioneu l'enllaç que em portés al lloc estava veient abans i després em surt el pop cap amunt en rus, el l'escenari mateix com damunt es porta a terme

Si que se'l registra per què ens es presentaria amb el pop cap amunt de? el pop amunt és només per a identificar a persones isn't it?

No serà el meu servidor com seu al Regne Unit i està dedicat, vaig tenir el control total sobre ell, com jo sadi però, he apagat l'idioma rus ara així que espero que s'aturarà l'assumpte.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Si que se'l registra per què ens es presentaria amb el pop cap amunt de? el pop amunt és només per a identificar a persones isn't it?
    Això no passa per a les persones que s'inicia sessió nova:
    Quote Iniciat per Parameter description
    Redirecció passaran només a l'inici de sessió nova (el client ha de tenir les galetes activades o es redirigirà cada vegada).
    I és reconegut per les galetes.

També, com vaig escriure abans només el que importa per al seu servidor és quin capçalera de llengua ve amb la sol licitud. I apareix que a l'estand de la capçalera d'escenaris amb rus venia amb sol. licitud. Si us plau, comproveu la configuració del servidor - potser vostè ha posat alguns llengua d'omissió quan s'estableix cap capçalera de llengua. De tota manera, dubto que tenim d'error aquí. Aquesta funcionalitat no va ser modificat per molt molt de temps i està fent funcionar multa. Podem comprovar si això passarà una altra vegada en els registres - més probablement li mostrarà el que vaig escriure - aquell codi d'idioma rus va enviar en l'encapçalament apropiat. Si I sóc malament anem a corregir l'error, però primer necessitem confirmar que no hi ha cap error.

Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •