Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 3 123 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 26

Tema: Les persones que visiten el meu lloc són en primer lloc una pregunta en rus?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default Les persones que visiten el meu lloc són en primer lloc una pregunta en rus?

Hola tots, quan la gent d'altres llocs al voltant del món visita el meu lloc que semblen tenir un pop cap amunt de demanar una pregunta en rus i l'url és mysite.com/ru/ si que feu clic a qualsevol dels botons a continuació, van aconseguir el lloc en la seva llengua, algú pot ajudar?

Aquí és un enllaç a la foto que s'estan mostrant el messagebox http://www.thecodecage.com/Russian%20question.png
    Durar editat per Simon Lloyd; 02-01-12 A 20:15.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    La majoria que probablement no és coused per vBET - vBET no instal lar qualsevol de manera pop alça, si us plau, assegureu-vos que això no és una part de qualsevol altre plugin o mod

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Jo mai no ho veig, no vBET demana l'usuari si que want to go to les seves usercp a Assignar el seu idioma?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Aquest és el text!
    ПЕРЕЙТИ INVERSORS НА РУССКИЙ ПЕРЕВОД?
    Aquesta és la traducció
    Anar a la traducció al rus?

Així que és definately vBET fer-ho!!

EDIT: i tinc la última versió de vBET com vostè sap, tot el seu codi d'accés que vaig h agradaria que fa poc encara s'ha de treballar si cal veure les coses.
    Durar editat per Simon Lloyd; 02-01-12 A 22:56.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Ok
    Una cosa va venir a mi. Podria vostè si us plau comprovar els valors de dues opcions:
    AdminCP - > vBET - > Misc - > redirigir a user language
    i
    AdminCP - > vBET - > Misc - > redirigir a user language
    Si us plau, intenti impossibilitar-lo llavors chack una altra vegada per a pop-up

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

M'agradaria anar a aquest problema però thats no realment l'assumpte, és el fet que és sempre en rus sobretot!, un tipus de l'Índia va visitar el lloc avui i aconseguia que en rus, el seu navegador té configurat per a l'anglès, la seva ubicació és Nova Delhi, que no era un membre per la qual cosa no s'ha seleccionat una llengua així que només hauria de tenir el Fòrum va presentar en l'idioma per defecte "Anglès" de missatges del Fòrum

Crec que hi ha un assumpte diferent que redirigir l'usuari, si és que no sempre seria en rus.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Pop cap amunt de està programat per a:
    Redirigir a editar el perfil
    Només després de connexió
    Redirigir al llenguatge de l'usuari
    Li va preguntar - l'usuari se li demanarà fa ell vol ser redirigit

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Només em connectava del meu fòrum (com im sempre connectat) i la caixa apareixia, les escenes són "després de registrar a" per què després de registrar fora llavors?, m'estava preguntant per què el meu membre havia disminuït, i el meu ingrés d'anunci havia caigut en picat, he estat buscant per raons de cap del que puc trobar però una vegada que el pop cap amunt de hi ha el lloc no es carrega a menys que la caixa es cancel o OK ' d cap de que un motor de cerca pot fer!

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Acceptar
    Utilitzant accés he enviat jo wil comprovar-ho ara mateix

EDIT:
    Podria descriure em pas a pas què fer per veure aquest pop-up,
    Si és necessari creat també no admin podria provar compte.
    Durar editat per r.dziadusz; 03-01-12 A 21:03.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

PM enviat amb nous detalls d'usuari registrat.

Pàgina 1 de 3 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •