Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 18

Tema: Enllaços Fòrum = fracàs

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
  1. #1
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

    Default Enllaços Fòrum = fracàs

    Tinc alguns fòrums que serveixin d'enllaç: per exemple, un dels meus enllaços a fòrums pentaxforums.com / lensreviews /.

    Quan es tradueix a un idioma estranger, la relació es torna a escriure amb el llenguatge a la URL, és a dir, pentaxforums.com / sv / lensreviews /, que, òbviament, retorna un error. Hi ha alguna solució per això? Prefereixo evitar la ruta 301 htaccess.

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Per favor ser calma. Sabem bé aquesta situació - et necessitat justa per configurar vBET apropiadament

    Si us plau, fixat en les opcions del vostre directori VBET fòrum i assegureu-vos que s'ha apropiat. Regles htaccess (directori cal afegir com es descriu en el manual).

  3. #3
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

    Default

    No estic segur del que vols dir. Que jo sàpiga tot és correcte, segons el manual.

  4. #4
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Anar a Admin CP -> vBET -> Principal i establir "Directori de fòrums"

  5. #5
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

    Default

    Que ja està establert. No crec que entén el meu problema.

    Aquest només Aplica a fòrums que actuen tan enllaços. Si uns enllaços de fòrum a una carpeta en la meva pàgina web allò és exterior del directori de fòrum, el /lang/ és encara afegit al mig, per això resultant en un 404 error. Evidentment que àrea del lloc no pot ser traduït utilitzant vBET.

  6. #6
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    OK - ho sento per la confusió. Jo realment no entén el problema.

    Com puc veure les seves pàgines fòrum es tradueixen bé.

    Ara la zona fora del directori del fòrum. Com es pot veure en aquest fòrum VBET dóna suport a la traducció de la zona fora del directori fòrum - per descomptat, les pàgines han de ser generats per vBulletin. Així que si les seves àrees fora del directori fòrum també es generen per vBulletin vostè és capaç de traduir-lo.

    El que es necessita:
    1. Per separat. Htaccess al directori on hi ha les pàgines de la traducció (que es troba en les normes adequades que no volen pujar de directori)
    2. Totes les URL de pàgines traduïdes fora del directori fòrum ha de ser absoluta (a partir de http), en cas contrari pots tenir problemes amb el seguiment de la traducció.
    3. Si aquestes pàgines són, en alguns altres subdirectori (no a l'arrel del domini), llavors vostè haurà de configurar "les guies telefòniques en AdminCP-> VBET-> Principal

    En cas de preguntes en el futur - només pregunti

  7. #7
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

    Default

    Moman - Tinc un complement personalitzat que traduït bé. He afegit que "les guies telefòniques"

  8. #8
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

    Default

    Vaig a tractar d'això amb l'arxiu htaccess, però cinc dòlars a que no funcionarà. El tram en qüestió no ha de traducció en absolut, ja que és molt tècnic, així que només vull aconseguir tot l'error en què es tradueix VBET enllaços externs que no són necessàriament part de VB.

  9. #9
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per moman View Post
    Vaig a tractar d'això amb l'arxiu htaccess, però cinc dòlars a que no funcionarà. El tram en qüestió no ha de traducció en absolut, ja que és molt tècnic, així que només vull aconseguir tot l'error en què es tradueix VBET enllaços externs que no són necessàriament part de VB.
    Vaig revisar el seu lloc. S'està treballant molt bé - només ha d'anar al seu fòrum, posar una mica de la traducció i veure que el seguiment no s'afegeix a lensreviews ...

  10. #10
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

    Default

    He aplicat les regles htaccess com s'indica en el readme.

    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Mentre que Pàgina no trobada - PentaxForums.com No va retornar un 404, la pàgina no va ser traduïda (evidentment, de llavors ençà hi ha no vbet init allà), i, a més, tots els enllaços d'aquella pàgina van retornar el 404 mentre vBSEO CRR és parat laborable.

    Per tant, anem a prendre la solució més senzilla i salvar-nos a nosaltres mateixos un mal de cap:

    Com puc evitar que els enllaços del fòrum de traducció?

    En l'actualitat, Pentax Lent revisió de bases de dades i Especificacions - Índex Principal (Un enllaç) es torna a escriure a http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/ (404).

    Vull que l'enllaç romangui sense canvis.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •