Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123
Resultats 21 a 24 de 24

Tema: Traduccions buit.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Vaig haver d'impossibilitar vBET per ara. El meu fòrum sencer constantment només entrava a temps d'espera a causa de les traduccions que no es pot fer. Així que ara només esperar i espero que vostè pot trobar una bona solució. Jo sóc un membre pel meu amic i sé que hi ha una manera de vida.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

En aquest moment que aquestes proves com nova traducció API (si us plau veure anuncis). De tota manera - si no es pot fer traduccions no hauria de tenir qualsevol timeouts... Alguna cosa no està bé aquí. Quan no es pot fer traducció, llavors vBET ha de marcar proveïdor com no disponible i comprovar cada 10 minuts fa és disponible una altra vegada. Mentrestant quan no hi ha proveïdors estan disponibles a continuació, només memòria cau resultats es mostren. Així que no hauria de passar algun temps d'espera. Si us plau obri nou fil pel seu assumpte amb timeouts i detalls d'accés PM - anem a comprovar el que està passant. Potser vostè obtenir algun bitllet d'error diferent de proveïdor i és no girat de VBET - que explicaria per què vBET encara intenta utilitzar el proveïdor. Podem comprovar això només el lloc.

Solució real ja resol l'assumpte amb límits va arribar. Si vostè té algun problema pot ser provocat per algun error. Hem de comprovar-ho per verificar - si us plau obri nou fil i detalls d'accés de PM.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

He habilitat la versió més tardana de VBET avui per primer cop un altre cop. Així que pot et pregunto xicots a si us plau guiar-me damunt a on per apagar cache neteja (Mentre per Michal suggeriment dins damunt correu) També el que les pàgines poden vaig posar no per traduir, i com per fer que?
    A aquesta etapa estic utilitzant només l'API lliure és de Microsoft i Apertium, però són utilitzats amunt dins agradar 2 minuts. Tan ara com ara necessito trobar una manera a només traduir missatges nous. També estic provant per sortir una manera d'utilitzar Google és va pagar API, tan amb esperança quan tinc que a lloc puc utilitzar VBET al seu més ple un altre cop. Gràcies.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Hola
    Foru Impossibilitant convidat cache pots posar ambdós enquadraments:

VBET amagatall de -> de -> de AdminCP amagatall temps per viure (TTL) -> memòria cau temps per viure (TTL): 0
    - et cache La dada durarà per sempre

VBET amagatall de -> de -> de AdminCP amagatall temps per viure (TTL) -> memòria cau Clariana estratègia: Mobilitat

Et Pot "no transtaling" algunes pàgines per omplir opció):
    AdminCP -> vBET Principal -> Ignorar URLs:

També pots utilitzar: <-! VBET_SNTA -> i <-! VBET_ENTA -> tags. Només posat dins acontenti que no vols ser traduït i voila - el no serà - et Pot easly plantilles d'accés per AdminCP -> Plantilles & d'estils

Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •