Ció de l'última versió de vbet 3.x per vb3.x VBET 05/03 relase
Ció de l'última versió de vbet 3.x per vb3.x VBET 05/03 relase
jo podria, però això és una beta i estat en què no dóna suport a aquest i que també no és bo per a mi
poc més d'informació: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10304
Si us plau, faci aquesta prova per a totes les API que s'utilitza-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
Jo quan he acabat d'optimitzar la meva base de dades, només estic fent servir l'API V1, ja que només han VBET 3.4.1 instal lat.
Tinc altres qüestions, la vbenterprisetranslatot.php està utilitzant tot el temps de la CPU, si us plau marqui a continuació:
Pid ************ prioritat Propietari% de la CPU Memòria Comando%
12.493 (Trace) (Mata) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.496 (Trace) (Mata) thecodec 0-72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.495 (Trace) (Mata) thecodec 0-67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.492 (Trace) (Mata) thecodec 0-42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.490 (Trace) (Mata) thecodec 0-23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12.484 (Trace) (Mata) thecodec 0-11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
20.732 (Trace) (Mata) mysql 0 - 1.8 - 6,2 / usr / sbin / mysqld - based = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-locking -
Jo tinc 4 cpu i està matant al meu lloc ja que no pot obtenir traduccions!, He desactivat la meitat de les traduccions i encara té el problema!
Pot algú ajudar?
Durar editat per Simon Lloyd; 01-10-11 A 19:29.
He actualitzat a la versió beta per tractar de resoldre els meus problemes, però sembla que no estic rebent traduccions de Microsoft?
Aquí hi ha el resultat de la prova Micorsoft:
He doble chaecked tinc l'ID MS correcte!A partir de traducció d'assaig MS
Resultat de la prova: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
Prova d'error:
Temps de connexió (ms): 237.756103516
Durar editat per Simon Lloyd; 01-10-11 A 20:56.
Per favor nota que Google v1 va posar més restriccions damunt API l'ús des d'ells està preparant per tancar. I el que descrius sembla assoleixes el vostre límit. Alguns títols (acontentar) no és mostrat perquè el no pot ser traduït. Alguns són OK perquè ja el tens cached. Per favor nota que més nou vBET versió (a ara marcat com BETA a causa de parcel·la de canvis) permet per utilitzar altra traducció API - Google Pagat v2 i encara Microsoft lliure. Així que això pot solucionar emetre quins no són damunt vBET cantó però en cantó de proveïdor de la traducció - Google just prepara per tancant v1. Som tots infeliç a causa d'allò
Podeu comprovar els detalls sobre la seva real traducció de Google mitjançant l'ús de googletest - si us plau veure aquí per a més detalls: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728