Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 4 FirstPrimer 1234 PassatLast
Resultats 21 a 30 de 40

Tema: Principals problemes de traducció

  1. #21
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

    Default

    Gràcies per la resposta de Michael però si llegeix més a través d'aquest fil veureu que estava tenint més problemes amb vBET 3.4.1 i llavors millorava a la versió de Beta, fins i tot amb la beta + Google V2 Api, l'Api de V1 de Google i Microsoft ID que encara no mostren la traducció, manualment han traduït alguns ara, però jo esperava les traduccions que es van perdre a re aparèixer quan pagant els resultatsHe reduït el meu suport per a totes les llengües fins al voltant de la meitat, només 7 idiomes han estat anomenats fins ara segons Estadístiques de V2 de l'API de Google i a només 40 minuts que havia utilitzat de 100,000 caràcters!

  2. #22
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

    Default

    Com a informació afegida he posat Google API V2 com la detecció, he tractat de Microsoft com la detecció i l'API de Google V1 però cap traduït els títols de fil de tornada.

  3. #23
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Tinc altres qüestions, la vbenterprisetranslatot.php està utilitzant tot el temps de la CPU, si us plau marqui a continuació:
    Pid ************ prioritat Propietari% de la CPU Memòria Comando%
    12.493 (Trace) (Mata) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.496 (Trace) (Mata) thecodec 0-72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.495 (Trace) (Mata) thecodec 0-67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.492 (Trace) (Mata) thecodec 0-42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.490 (Trace) (Mata) thecodec 0-23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.484 (Trace) (Mata) thecodec 0-11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20.732 (Trace) (Mata) mysql 0 - 1.8 - 6,2 / usr / sbin / mysqld - based = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-locking -


    Jo tinc 4 cpu i està matant al meu lloc ja que no pot obtenir traduccions!, He desactivat la meitat de les traduccions i encara té el problema!

    Pot algú ajudar?

    Si us plau ús un fil per un emet. Per l'assumpte nou utilitza altre fil. En breu - el seu no vbenterprisetranslator_seo.php Qui agafa sencer els vostres recursos - és sencer el vostre fòrum, perquè cada petició de fòrum va trought vbenterprisetranslator_seo.php Quin només posa poques variables per vbseo.php I inclou recurs realment demanat. Poses sencer el vostre trànsit de fòrum a aquest arxiu pel vostre .htaccess Arxiu. Tan no hi ha cap assumpte amb aquest arxiu en absolut - això és el vostre consum de fòrum sencer. Si més descripció en aquesta àrea és necessitada - complau fil nou obert per ell o trobar ja existint. Un emet per un rosca

  4. #24
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    He actualitzat a la versió beta per tractar de resoldre els meus problemes, però sembla que no estic rebent traduccions de Microsoft?

    Aquí hi ha el resultat de la prova Micorsoft:


    He doble chaecked tinc l'ID MS correcte!
    Anem a veure amb major prioritat i fer-li saber sobre els resultats - potser Microsoft ha canviat l'API si l'operació no es reconeix. Ara és mitjanit en el nostre país pel que s'iniciarà demà, però es Radek informació de mi per veure com més aviat millor.

  5. #25
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per harleyforum.se View Post
    Tenen exactament la mateixa cosa .. parell de dies va començar. (Versió gratuïta 2.4.4)
    Per Vegeu l'explicació aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10379
    It s not vBET - Google v1 nova restricció - Google v1 s'està preparant per ser tancat. Si vostè necessita discutir això més si us plau obri el seu propi fil a la secció de versió lliure.

  6. #26
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

    Default

    Quote Iniciat per vBET View Post
    Anem a veure amb major prioritat i fer-li saber sobre els resultats - potser Microsoft ha canviat l'API si l'operació no es reconeix. Ara és mitjanit en el nostre país pel que s'iniciarà demà, però es Radek informació de mi per veure com més aviat millor.
    Ok, esperarem a saber de vostè, he corregut l'arxiu moltes vegades, i am us els enllaços a arxius de Google i Microsoft al meu lloc i vostè pot fer clic en ells quan ho desitgi

  7. #27
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Gràcies per la resposta de Michael però si llegeix més a través d'aquest fil veureu que estava tenint més problemes amb vBET 3.4.1 i llavors millorava a la versió de Beta, fins i tot amb la beta + Google V2 Api, l'Api de V1 de Google i Microsoft ID que encara no mostren la traducció, manualment han traduït alguns ara, però jo esperava les traduccions que es van perdre a re aparèixer quan pagant els resultatsHe reduït el meu suport per a totes les llengües fins al voltant de la meitat, només 7 idiomes han estat anomenats fins ara segons Estadístiques de V2 de l'API de Google i a només 40 minuts que havia utilitzat de 100,000 caràcters!
    Sí sóc en ell ara i jo serra justa que et va confirmar actualització a vBET 3.5.0 - gràcies per recordar
    Si no fa servir Google v1 ja que s'aconsella desactivar netejador de memòria cau. A l'estand de Microsoft i Google API v2 API es permet que els resultats de memòria cau com el temps que necessiti.
    També si us plau consideri per bloquejar tantes pàgines com creus que no són rellevants per a la traducció - vBET permet d'establir les pàgines que ha de ser ignorat per a la traducció.
    I, per descomptat, l'ús gratuït de Microsoft encara API. Sé que hi ha un problema ara - això és indici general - anem a treballar per corregir aquesta situació.

  8. #28
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Com a informació afegida he posat Google API V2 com la detecció, he tractat de Microsoft com la detecció i l'API de Google V1 però cap traduït els títols de fil de tornada.
    Tingueu en compte que la detecció no es tradueix! Només es detecta idioma dels missatges i embolicar en BBCode si el missatge està en un altre idioma. La traducció en si succeeix quan es necessita. Així que les opcions de detecció no canviarà el seu comportament durant la generació de la pàgina - detecció només s'utilitza quan un nou missatge està arribant.

  9. #29
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Ok, esperarem a saber de vostè, he corregut l'arxiu moltes vegades, i am us els enllaços a arxius de Google i Microsoft al meu lloc i vostè pot fer clic en ells quan ho desitgi
    Pot ser útil - gràcies Per a nosaltres és realment també gran inconvenient que Google posa límits, però no depèn de nosaltres.
    No obstant això el problema amb Microsoft pot ser un error, o en relació amb alguns canvis en l'API (el missatge indica que l'operació està mal). Així que hem de comprovar-ho.

  10. #30
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

    Default

    Hey vostè ha d'estar al llit ara , I han bloquejat totes les pàgines abans que jo no necessitava traducció. En aquest moment estic configurat per utilitzar només API V2, però han limitat cada dia a 100.000 caràcters, a causa dels costos.

    Jo he posat netejador de memòria cau per "Minusvàlids", em pregunto si està desactivat, ja que pot haver perdut l'error tipogràfic "Dissdiscapacitats "es reflecteix en el meu admincp però potser el plugin busca" mobilitat reduïda "?

Pàgina 3 de 4 FirstPrimer 1234 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •