Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Cpu problema i més lent fòrums, menys ingressos

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    14

Default Cpu problema i més lent fòrums, menys ingressos

Vaig comprar aquest mod amb llicència i esperant que els meus ingressos d'AdSense serà millor.
    No obstant això, per als últims 10 dies els meus llocs són tan lents que els meus ingressos d'AdSense a ser un mitjà ..
    Cada dia que em income.So 10 dòlar menys he perdut com a mínim 100 dòlars.
    Per als més petits fòrums d'aquest mod es good.But si tens un gran fòrums 5 anys després es menja la CPU.
    El meu servidor no és un mal server.It té 4 GB rams.Although és molt poderós que em van donar aquest problema.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau, fet optimitzacions de configuració. Si vostè té molt contingut, llavors han de ser traduïdes, i gran quantitat de nous enllaços produeix gran quantitat de trànsit nou. També tingui en compte que la pàgina es genera molt més ràpid després de la traducció s'emmagatzema en memòria cau. Així que la primera traducció serà més lent, ja que Google ens ha de donar els textos traduïts. VBET és utilitzat amb èxit en fòrums molt grans.

Vaig a escriure l'article sobre la configuració de VBET que pot ajudar a que vostè va fer les traduccions menys costós (vaig a afegir enllaç en una nova resposta aquí). També tingui en compte que 3.3.0 tindrà moltes optimitzacions addicionals que es va fer encara més ràpid i perquè els recursos costosos (sobretot per a la memòria cau i redireccions).

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Aquí tens preguntes més freqüents sobre el rendiment. Si us plau, guaret aquestes instruccions (sobretot a proporcionar traduccions menys al principi i al bloqueig de robots per no traduir les pàgines pertinents):
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

També si us plau, mira aquí per creure que va ser la decisió de compra de VBET realment bo, encara que no sabia com fer-ho des del principi:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Esperem que les instruccions l'ajudarà i una vegada més - 3.3.0 tindrà moltes millores addicionals de rendiment amb el sistema de memòria cau de nou (quadres separats per a cada traducció es va fer índexs més petits i ràpids + es considera el suport a la memòria cau de 2n nivell) i les redireccions millorat (matant suaument generació de pàgines en el futur si redirigir ja passa - això segur de la seva CPU per anar a nous llocs en les pàgines traduïdes i traducció a les pàgines de canvi de tema).

Per favor estada amb nosaltres - farem el nostre millor de cabre vBET a les vostres necessitats

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Jo recomanaria que només permeten als 10 idiomes d'Internet com a màxim. Top Ten d'Idiomes Internet - Estadístiques Mundials d'Internet

Et Pot voler agafar un aspecte a optimitzar el vostre servidor. Vaig trobar vb Optimitzar era també una ajuda gran. Optimitzar v 1.3.2 - Fòrum vBulletin.org

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •