Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Necessites ajuda per escriure una pàgina Wiki per a l'ús de VBET

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juliol 2011
    Missatges
    20

Lightbulb Necessites ajuda per escriure una pàgina Wiki per a l'ús de VBET

Vull crear una pàgina wiki
    traducció - BLINC Magazine:: salt BASE, paracaigudisme i parapent

Que els meus usuaris poden llegir que els ajudarà a entendre com utilitzar VBET.
    La majoria dels meus usuaris no són tècnics, de manera que la pàgina ha de ser realment genèrics. No obstant això, la pàgina també s'ha de traduir així com que ja tinc 10 idiomes + pegant al meu lloc.

Per a tots aquells que volen ajudar, tots podem compartir aquest valuós recurs.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola

En primer lloc - si us plau configuri VBET a reconèixer l'idioma automàticament. Trobareu l'opció en les opcions de VBET en CP Admin. No puc dir ara mateix que treballarà amb el contingut del wiki - que depèn de si ganxos apropiats s'utilitzen, però definitivament el treball de tot el contingut vBulletin nou (missatges, blocs, comentaris del grup, i així successivament).

Quan la detecció de la llengua és de treball - els usuaris només escriuen en la seva llengua i VBET (a través de Google API) marca el missatge correctament.

També vegi aquí per a article sobre vBET BBCode: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html

ho està utilitzant massa vaultwiki

impressionant que pot fer VBET de treball en les pàgines vaultwiki, estic desactivar VBET a les pàgines vaultwiki, perquè VBET no funciona en les pàgines vaultwiki

pots compartir la teva htaccess si us plau? així que potser podem fer-ho millor

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Instruccions per a la integració de Vault Wiki: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

En cas de qualsevol problema relacionat amb la integració - si us plau escriure allà

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •