Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: El temps mitjà per rebre el producte després de Purhase?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    16

Default El temps mitjà per rebre el producte després de Purhase?

Hola. Quant temps pren normalment per rebre aquest producte? Vaig comprar el meu a través de Western Union 4 dies i encara estic esperant en l'accés a la seva pàgina de descàrrega per descarregar el producte. Estic molt emocionat sobre aquest producte i desitja posar-lo a treballar tan aviat com sigui possible. Aquesta és una modificació obligada per a tots els fòrums.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Temps mitjà: INSTANT

Tots els pagaments realitzats per Paypal tenen llicència sol ‡ licitada al instant (automàticament).

Si us plau, tingueu en compte que vostè va pagar per Western Union i enviar-nos els detalls de pagament MAL. Enviar un correcte en cap de setmana pel que aquest és el primer dia en què puguem confirmar el pagament en el banc. En aquest moment ens trobem amb alguns problemes amb un dels nostres fòrums (forum.simple-nlp.pl). Anem a comprovar el pagament en el banc després d'utilitzar aquests temes. Esperem ser capaços de fer això avui en dia. La seva llicència serà aplicada després del pagament serà confirmat.

Això està clarament descrit a la pàgina de pagament:
    També acceptem pagaments per Western Union ...

Tingueu en compte que anem a crear la llicència perquè després d'haver rebut els diners, de manera que pagar per PayPal li permet obtenir la seva llicència d'immediat.
    Això no és qüestió de prevenda, ja que és sobre el pagament que ja està fet. Em moc aquest fil a la secció de solució de problemes.

PS.
    Realment sento que ha d'esperar. Espero que puguem resoldre el problema ràpidament i comprovar el pagament en el banc d'avui
    Durar editat per vBET; 27-06-11 A 13:42.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    16

El meu mal ....

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Cap problema. Jo no manejava per fer això ahir a la falla al servidor, però avui estava al banc i va prendre el seu transferència per Western Union. La seva llicència ja està creada A més, com disculpes pel seu temps d'espera que li donarà el servei d'instal lació lliure, que normalment costa $ 30 Només si us plau, em PM seves dades d'accés.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    16

Thumbs up

Quote Iniciat per vBET View Post
    Cap problema. Jo no manejava per fer això ahir a la falla al servidor, però avui estava al banc i va prendre el seu transferència per Western Union. La seva llicència ja està creada A més, com disculpes pel seu temps d'espera que li donarà el servei d'instal lació lliure, que normalment costa $ 30 Només si us plau, em PM seves dades d'accés.
    Wow moltes gràcies a la seva impressionant!

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •