Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Desactivació d'algunes funcions

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Default Desactivació d'algunes funcions

Diguem que jo volia per desactivar els missatges / PM funcions de traducció, BBCode langtitle, i BBcode lang. Com puc desactivar plugins?

Jo també no vull comentaris VBET en el contingut del meu missatge, si és possible.

Gràcies per l'ajuda!

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

En aquest cas, només pot utilitzar la versió gratuïta - que no té rendiment, però segueix sent ràpid i s'acaba de traduccions.

Si vols nova característica en vBET 3.x per fer lang i langtitle BBCodes suport configurable - si us plau, obriu nou fil http://www.vbenterprisetranslator.co...ture-requests/

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Em cal la interpretació del meu fòrum és bastant gran. A més, jo no sabia que la versió lliure d'utilitzar els productes!

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sempre que vostè no té encara cap entrada altres missatges es BBCode lang i langtitle no s'usen - el que no tenen impacte en el rendiment.

També tingui en compte que en 3.x hem fet una millora en el rendiment i la propera versió 3.3.0 estarà ple de millores en el rendiment.

Tenim tota sub-fòrum sobre la versió lliure i en els anuncis que s'han enganxat fil que descriu les diferències entre les versions lliures i comercials.

Si vostè ja és propietari de VBET 3.x després baixant de categoria a VBET 2.x desactivarà lang i BBCode langtitle, però també farà servir el pitjor estructura de base de dades i el codi més lent, sense una millora en el rendiment.

Us recomanem de fer alguns passos tunning rendiment. Aquí trobareu alguns suggeriments (veure també missatges per sota d'aquest per obtenir més pistes):
    Consells de rendiment
    Durar editat per vBET; 11-12-09 A 23:12.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •