Quote Iniciat per norku View Post
... Ja que Google va donar una raó vaga pel tancament de l'API estic francament una mica preocupat que podria començar a sancionar els fòrums d'usar-lo malgrat les seves condicions de servei en l'actualitat permetin aquest ús. Si són capaços de bolcar l'API en tan poc temps potser podrien canviar les condicions de servei massa i deixar a tots amb un gran problema.
Jo no em preocuparia per això - el comunicat de Google és clara: API està disponible només fins l'1 de desembre de 2011, ara única limitació serà sobre el nombre de sol.licituds diàries.

Això és clar i oficial - no hi ha res més darrere i no té sentit establir alguna cosa darrere. Google s'acaba d'apagar l'API quan ho desitgin, i que volen fer aquest desembre 1 i tot el que ja està programat. Personalment no veig sentit a fer més gran desastre i el va tallar sense cap raó. Google com a soci perdut molts punts en aquest moment per a molta gent (només cal mirar al voltant de les reaccions de la gent en diferents fòrums), no té sentit per a ells per donar més raons per no confiar en Google.