Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Grups d'usuaris addicionals afegits

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default Grups d'usuaris addicionals afegits

Hola, realment necessitem perquè el 60 (o menys) els grups d'usuaris nous?, Que serà un dolor absolut passant per tots i cadascun de canviar els permisos per als meus mods i hacks.

Podem desfer-nos d'ells?

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

Pot explicar millor? Grups d'Usuaris? que vol dir - Grups d'Usuaris VBET idioma?.
    El que fa la carn, que els usuaris poden canviar la configuració de VBET?

Gràcies

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Hola Kamil, gràcies per la resposta, quan s'actualitza a 3.4.0 per vb3.8.6 em vaig trobar que tots els idiomes només ara té el seu propi grup d'usuaris en Admincp> Grups> Grups d'Usuaris i Director i la majoria d'ells tenen els usuaris secundaris, el problema és que tinc algunes modificacions i hacks afegit que requereixen els administradors per establir els permisos per grups d'usuaris, de manera que ara m'he d'anar a tots i cada un per desactivar tots els permisos.

Simplement sembla una exageració per posar cada un dels usuaris en un segon grup d'usuaris, el que és el punt que?

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

Grups d'Usuaris VBET fa automàticament i els usuaris s'agreguen als grups d'usuaris després de després de la configuració de l'idioma principal (l'idioma de l'usuari en Opcions de Cerca).

Code:
    "have some modifications and hacks added which require admins to set the permissions per usergroup"
    Jo no ho entenc, pots explicar millor?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Tinc mods o hacks de vb.org i alguns més personalitzat, per exemple tinc una trucada post plantilles vb i dins de la configuració de grups d'usuaris per a cada grup d'usuaris s'estableix si es pot utilitzar el mod i el que determinades parts del mod estan disponibles per a ells , TOTS els grups d'usuaris nous que han afegit VBET els permisos atorgats per permetre l'ús d'aquest mod, però no ha de ser permès, gairebé he acabat de passar per tots ells d'apagar tots aquests permisos ha estat un veritable mal de cap. Per què hi ha de posar en els grups d'usuaris en el primer lloc?

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

aquí tens aquesta opció es descriu:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html

en segon lloc - els grups d'usuaris VBET no estan relacionats amb els permisos així que potser aquesta és la seva error mod, però no puc dir amb seguretat.

Si us plau, dóna'm un nom a una de les seves modificacions i la URL d'aquest mod (ha d'estar lliure) i el vaig a veure el meu fòrum de prova (i, per descomptat - escriure la forma de reproduir pas a pas)

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •