Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: 404 següent missatge en idioma estranger

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Default 404 següent missatge en idioma estranger

Actualment estic fent servir enllaços vBSEO'd en el meu fòrum.

Quan un usuari envia un missatge en un idioma estranger amb l'editor complet (resposta no ràpids), s'obté un 404 després de la redirecció (el càrrec es continua fent, però). He intentat això amb i sense neteja de HTML permès, sense resultats. Podria fer una ullada a això?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Aquest missatge està escrit en un altre idioma. Aquest fòrum no es produeix la situació descrita. Així que si us plau m'enviïn un missatge privat la direcció del seu fòrum (i un enllaç a aquest tema), perquè jo pugui veure.
    Original text

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Ja no tinc aquest problema després de desactivar la neteja de html Matías. Gràcies de totes maneres per la resposta!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí - això és molt important no usar res que esborra els comentaris d'HTML - en cas contrari perdrà VBET informació sobre el que s'ha traduït ja (és a dir, per BBcode lang i langtitle) i les que no ha de ser traduït, però encara han de ser re-codificat.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

He instal lat un cop vB.org Froum mod i establir l'ordre d'execució de 65.000 - aquest no interfereix amb VBET el que sembla, a diferència del sistema Matías, que és fotut.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí - VBET 1000 utilitza l'ordre d'execució, pel que si fa alguna cosa amb els comentaris després que no tenen cap influència sobre la forma VBET està treballant.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •