Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
He estat utilitzant VBET des de la branca 2.x, i han estat millorant en el camí. Acabo d'actualitzar a la 3.2.2.
Ara, quan faig clic a les banderes, m'adono dels canvis de direcció també. No obstant això, de vegades es carrega la pàgina correctament, però altres vegades, simplement apareix una pàgina en blanc que diu "pàgina no trobada". meu lloc és informedtrades.com. tinc instal.lat vBSEO així.
Vaig veure algunes persones informació d'experiències similars, però jo no vaig veure ningú parlant que es produeixi només una part del temps, ni tampoc veig a la gent que només tenia un problema després d'aquesta actualització recent. ho sento si això ja s'havia tractat amb i m'ho vaig perdre.
Hola. Crec que he trobat el patró. En el fòrum enllaços que tenen caràcters especials s'afirma que no es troba. No sé per què encara.
No són capaços de reproduir en els nostres servidors (com es pot veure aquí està funcionant bé) així que per favor em PM accedir als detalls del seu administrador CP i FTP.
He estat utilitzant VBET des de la branca 2.x, i han estat millorant en el camí. Acabo d'actualitzar a la 3.2.2.
Ara, quan faig clic a les banderes, m'adono dels canvis de direcció també. No obstant això, de vegades es carrega la pàgina correctament, però altres vegades, simplement apareix una pàgina en blanc que diu "pàgina no trobada". meu lloc és informedtrades.com. tinc instal.lat vBSEO així.
Vaig veure algunes persones informació d'experiències similars, però jo no vaig veure ningú parlant que es produeixi només una part del temps, ni tampoc veig a la gent que només tenia un problema després d'aquesta actualització recent. ho sento si això ja s'havia tractat amb i m'ho vaig perdre.
La veritat és que no importa per al que és estrany - el que no hauria de passar en tots i farem el nostre millor esforç per fer que funcioni tot el temps
i va tornar a VBET 312, que funciona bé. així, el problema és amb alguna diferència entre 312 i 322. També, quan vaig tornar a 312, el primer que vaig fer va ser un producte de sobreescriure. el problema persistia. després, quan he pujat els arxius de 312, que semblava solucionar el problema. així, potser el problema es refereix a una edició d'arxius entre 312 i 322.
També digne de menció és que he instal lat vbblogs. això no es va veure afectat en absolut, les adreces URL en els blocs no estaven escrits en caràcters estrangers. ni en 322 ni en 312.
M'agradaria aprofitar les noves característiques en l'any 322. Hi ha alguna manera pot fer que a la llum de la situació?
gràcies
simit
AGREGAT: i per descomptat que té l'última versió de vbseo instal·lat.
Però no ho canviï manualment. Tal model és, en molts llocs en la configuració de Matías. Si us plau, em PM accedir als detalls de la CP Matías i vaig a veure que el paràmetre de configuració és el responsable d'això.
Això es fa per vBSEO - vBET no va fer aquestes substitucions. Heu de configurar adequadament vBSEO. Podeu tenir opció a mantenir no Espagnol personatges i també configurar manualment en FORUM_DIR / inclosos / config_vbseo.php paràmetre $ Vbseo_custom_char_replacement. Gràcies a que vostè serà capaç de treballar amb URL traduït i mantenir la seva actual direcció per a la llengua nativa com aquells en què.
Aquesta és l'adreça URL a la lletres poloneses (com SAEC) s'ha canviat gràcies a la $ Vbseo_custom_char_replacement i que encara conserva totes les altres lletres no és l'anglès. Aquesta és la mateixa relació per al japonès:
També aquest és un bon exemple per què vostè ha de tenir no és l'anglès / Espagnol personatges - alguns idiomes tenen noly no és l'anglès / Espagnol caràcters.
Aquest és l'exemple de com es pot establir $ Vbseo_custom_char_replacement valor (per les lletres poloneses):