Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 10

Tema: Problemes ocasionals amb la conversió d'URL

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    7

Default Problemes ocasionals amb la conversió d'URL

Hola,

He estat utilitzant VBET des de la branca 2.x, i han estat millorant en el camí. Acabo d'actualitzar a la 3.2.2.

Ara, quan faig clic a les banderes, m'adono dels canvis de direcció també. No obstant això, de vegades es carrega la pàgina correctament, però altres vegades, simplement apareix una pàgina en blanc que diu "pàgina no trobada". meu lloc és informedtrades.com. tinc instal.lat vBSEO així.

Vaig veure algunes persones informació d'experiències similars, però jo no vaig veure ningú parlant que es produeixi només una part del temps, ni tampoc veig a la gent que només tenia un problema després d'aquesta actualització recent. ho sento si això ja s'havia tractat amb i m'ho vaig perdre.

alguna idea sobre com solucionar el problema?

gràcies
    simit

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Crec que he trobat el patró. En el fòrum enllaços que tenen caràcters especials s'afirma que no es troba. No sé per què encara.

No són capaços de reproduir en els nostres servidors (com es pot veure aquí està funcionant bé) així que per favor em PM accedir als detalls del seu administrador CP i FTP.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    22

Quote Iniciat per simit patel View Post
    Hola,

He estat utilitzant VBET des de la branca 2.x, i han estat millorant en el camí. Acabo d'actualitzar a la 3.2.2.

Ara, quan faig clic a les banderes, m'adono dels canvis de direcció també. No obstant això, de vegades es carrega la pàgina correctament, però altres vegades, simplement apareix una pàgina en blanc que diu "pàgina no trobada". meu lloc és informedtrades.com. tinc instal.lat vBSEO així.

Vaig veure algunes persones informació d'experiències similars, però jo no vaig veure ningú parlant que es produeixi només una part del temps, ni tampoc veig a la gent que només tenia un problema després d'aquesta actualització recent. ho sento si això ja s'havia tractat amb i m'ho vaig perdre.

alguna idea sobre com solucionar el problema?

gràcies
    simit
    Text automatically translated from: Spanish to: Catalan
    Translated text
    Hola,

A mi també m'ha passat alguna vegada, però si recàrrec la pàgina torna ja ho fa bé.

La veritat que és estrany, salutacions.
    Original text

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

La veritat és que no importa per al que és estrany - el que no hauria de passar en tots i farem el nostre millor esforç per fer que funcioni tot el temps

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    7

i va tornar a VBET 312, que funciona bé. així, el problema és amb alguna diferència entre 312 i 322. També, quan vaig tornar a 312, el primer que vaig fer va ser un producte de sobreescriure. el problema persistia. després, quan he pujat els arxius de 312, que semblava solucionar el problema. així, potser el problema es refereix a una edició d'arxius entre 312 i 322.

També digne de menció és que he instal lat vbblogs. això no es va veure afectat en absolut, les adreces URL en els blocs no estaven escrits en caràcters estrangers. ni en 322 ni en 312.

M'agradaria aprofitar les noves característiques en l'any 322. Hi ha alguna manera pot fer que a la llum de la situació?

gràcies
    simit

AGREGAT: i per descomptat que té l'última versió de vbseo instal·lat.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No és la millor idea que torna a instal lar fa quan el suport és al tauler ...

També em sembla que aquest és un problema amb la configuració de Matías. Els patrons que tenen per al fil no permetrà que els senyals estrangeres:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '(\d+)-([a-z\._\-ŠŽšžźŔÁÂĂÄĹÇČÉĘËĚÍÎĎŃŇÓÔŐÖŘŮÚŰÜÝŕáâăäĺçčéęëěíîďńňóôőöřůúűüý˙µA-Z\d-]+)\.html',
    ha de ser alguna cosa com això:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '([^/]+)/(\d+)-([^/]+)\.html',
    Però no ho canviï manualment. Tal model és, en molts llocs en la configuració de Matías. Si us plau, em PM accedir als detalls de la CP Matías i vaig a veure que el paràmetre de configuració és el responsable d'això.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

La raó és errònia configuració Matías.

Conjunt d'opcions "Canviar per a no-Anglès caràcters en les adreces URL?" a "mantenir als no-Anglès caràcters en les URL".

Aquesta misteriosa desaparició del nostre manual d'integració. Ho sento pels problemes de acaba d'establir paràmetres i que estarà bé

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    22

Quote Iniciat per vBET View Post
    La raó és errònia configuració Matías.

Conjunt d'opcions "Canviar per a no-Anglès caràcters en les adreces URL?" a "mantenir als no-Anglès caràcters en les URL".

Aquesta misteriosa desaparició del nostre manual d'integració. Ho sento pels problemes de acaba d'establir paràmetres i que estarà bé
    Translated text
    Per l'espanyol hi ha un problema amb les lletres
    Original text
    Aquestes lletres Ñ, O, I, etc, etc, (LA TRADUCCIÓ AL TREURE N, O, I .
    Translated text

En tenir activat "reemplaçar els caràcters no anglesos" vBSEO el substitueix per la lletra N, o, i en la URL. Per seo això és molt bo.

Amb l'opció "Keep Non-English Characters in URL" els caràcters són substituïts per ~. Una cosa que afecta molt al seu.

Per a futures revisions de VBET podrà "solucionar" o tècnicament és impossible?.

Gràcies.
    Original text
    Durar editat per jorgejgm; 26-11-09 A 17:32.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per jorgejgm View Post
    Translated text

En tenir activat "reemplaçar els caràcters no anglesos" vBSEO el substitueix per la lletra N, o, i en la URL. Per seo això és molt bo.

Amb l'opció "Keep Non-English Characters in URL" els caràcters són substituïts per ~. Una cosa que afecta molt al seu.

Per a futures revisions de VBET podrà "solucionar" o tècnicament és impossible?.

Gràcies.
    Original text
    Això es fa per vBSEO - vBET no va fer aquestes substitucions. Heu de configurar adequadament vBSEO. Podeu tenir opció a mantenir no Espagnol personatges i també configurar manualment en FORUM_DIR / inclosos / config_vbseo.php paràmetre $ Vbseo_custom_char_replacement. Gràcies a que vostè serà capaç de treballar amb URL traduït i mantenir la seva actual direcció per a la llengua nativa com aquells en què.

Miri vostè:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/1274-pierwsze-na-swiecie-forum-o-nlp-wspierajace-wielojezyczna-spolecznosc.html
    Aquesta és l'adreça URL a la lletres poloneses (com SAEC) s'ha canviat gràcies a la $ Vbseo_custom_char_replacement i que encara conserva totes les altres lletres no és l'anglès. Aquesta és la mateixa relació per al japonès:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/ja/informacje/1274-nlp多言語のサポートのための世界初のフォーラム!.html
    També aquest és un bon exemple per què vostè ha de tenir no és l'anglès / Espagnol personatges - alguns idiomes tenen noly no és l'anglès / Espagnol caràcters.

Aquest és l'exemple de com es pot establir $ Vbseo_custom_char_replacement valor (per les lletres poloneses):
    PHP Code:
        $vbseo_custom_char_replacement = array(
    'ˇ' => 'A',
    '¦' => 'S',
    '¬' => 'Z',
    '±' => 'a',
    '¶' => 's',
    'Ľ' => 'z',
    'ą' => 'a',
    'ę' => 'e',
    'ć' => 'c',
    'ż' => 'z',
    'ś' => 's',
    'ź' => 'z',
    'ó' => 'o',
    'ł' => 'l',
    'ń' => 'n',
    'Ą' => 'A',
    'Ę' => 'E',
    'Ć' => 'C',
    'Ż' => 'Z',
    'Ś' => 'S',
    'Ź' => 'Z',
    'Ó' => 'O',
    'Ł' => 'L',
    'Ń' => 'N'
    ); 
    Així que mentre veus - et pot seguir déu SEO camí pel vostre existint nexes i obrir per nexes traduïts en 52 llengües

Espero que això l'ajudarà en cas de qualsevol altra pregunta només pregunti - estem aquí per ajudar-
    Durar editat per vBET; 26-11-09 A 20:16.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    22

Translated text
    Moltes gràcies altra vegada, funciona perfecte.

gràcies.
    Original text

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •