Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 3 123 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 24

Tema: Google ha eliminat totes les pàgines indexades traduït

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    52

Default Google ha eliminat totes les pàgines indexades traduït

Hola,
    Google ha eliminat l'índex de totes les URL traduït:

PHP Code:
    site:www.egiptoforo.com/forums/pt

site
    :www.egiptoforo.com/forums/en 

etc ..

Vaig trobar a algú aquí al fòrum que tenia el mateix problema, però a causa d'un error de mysql. No sé el que està passant en el meu fòrum.
    Jo no he canviat de robots.txt ... i que ha passat avui. Vaig tenir indexats per exemple: 47.000 url en hebreu, 20.000 en francès, etc ...

Si us plau ajuda

Gràcies
    Durar editat per pepito69; 03-03-11 A 23:57.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Té algun correu electrònic de Google o de mysql errors en el fitxer de registre? Si us plau escrigui tota la informació.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    52

No, no em va rebre per qualsevol correu electrònic de Google i no hi ha errors mysql en el meu registre.
    Va ser ahir i no em toqui res.

Que jo sàpiga, les pàgines indexades dins d'una carpeta es pot treure si les pàgines no es pot accedir a Google per molt temps (és a dir, 24 hores o més)

a partir de la meva experiència, tinc prop de 4.000 pàgines dins d'una carpeta domain.com / d / amb un altre mod (no relacionats amb VBET), però pel fet que mod es trenquen per uns dies, després de comprovar de nou en el lloc de Google: domain.com / d / totes les pàgines indexades s'han anat

tractar d'aconseguir enllaços des d'altres llocs a casa cada pàgina traduïda fòrum també, és a dir: obtenir enllaços des d'altres llocs de egiptoforo.com / fòrums / pt / i egiptoforo.com / fòrums / és /

Crec que el problema no està en VBET, però en el fòrum / site / servidor

torni a comprovar totes les coses, veure Google Webmaster Tools també https://www.google.com/webmasters/tools/

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    52

Que jo sàpiga, les pàgines indexades dins d'una carpeta es pot treure si les pàgines no es pot accedir a Google per molt temps (és a dir, 24 hores o més)
    Aquest no és el cas.

Vaig tenir un munt d'enllaços externs i un munt de pàgines.

En les eines per a administradors web tinc els problemes clàssics en VBET: La resposta de baixos i metatags i títols duplicats. Res de nou ....

Estic pensant en desactivar el mod, i era important per a mi. però crec que google no m'agrada automàtica de contingut, com diuen en webmaster guia. Google s'està movent en contra que en la meva opinió. L'esperança d'estar equivocat perquè VBET, podria ser un mod meravellós tot i els problemes coneguts i limitacions.
    Mira, jo tenia thousends d'URL indexades en les versions traduïdes, i ara res!
    Durar editat per pepito69; 04-03-11 A 13:23.

Quote Iniciat per pepito69 View Post
    Aquest no és el cas.

Vaig tenir un munt d'enllaços externs i un munt de pàgines.

En les eines per a administradors web tinc els problemes clàssics en VBET: La resposta de baixos i metatags i títols duplicats. Res de nou ....

Estic pensant en desactivar el mod, i era important per a mi. però crec que google no m'agrada automàtica de contingut, com diuen en webmaster guia. Google s'està movent en contra que en la meva opinió. L'esperança d'estar equivocat perquè VBET, podria ser un mod meravellós tot i els problemes coneguts i limitacions.
    Mira, jo tenia thousends d'URL indexades en les versions traduïdes, i ara res!
    podem esperar i veure si hi ha altres membres que l'ús de VBET també obtenir el mateix problema, veig molta gent amb VBET especialment la versió gratuïta, ja que els punts de vista els temes en aquest fòrum de suport són molt nombroses, i de la informació vb.org Instal.lat

si les pàgines automàtiques són de bona qualitat, crec que no molts les pàgines indexades es redueixen

i és millor si hi ha funció Instruccions traduir també, per augmentar la qualitat de traducció, com he demanat aquí, Així com la seva wikipedia, l'article es mateix manual només traduir a un altre idioma pel membre

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

si us plau revisi el seu e-mail o arxiu de registre i trobar alguns errors de mysql o alguna cosa així.
    Do yu té un fitxer robots.txt? pot enganxar un contingut complet d'aquest arxiu?

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    52

Vostè pot buscar aquí:
    http://www.egiptoforo.com/robots.txt

Membre
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    40

Quote Iniciat per pepito69 View Post
    Vostè pot buscar aquí:
    http://www.egiptoforo.com/robots.txt
    Crec que els robots és una exageració. Mai he vist tal
    un robot enorme en la meva vida. Crec que només ha d'utilitzar
    un estàndard de robots que mantindrà les aranyes d'indexació
    alguns dels directoris del seu fòrum, i això és tot. És
    tractant de mantenir fora totes les aranyes al món, i ho faig
    No pensis que és una bona cosa ... el que tenen por?

Ara que penso en això. Estic en un VPS, i em van donar de hackers
    informe per correu electrònic, i un robot de google era a la llista d'IP no permeses. És
    És possible que el servidor ha prohibit alguns bot ip i
    si aquest és el cas i no podia tornar i aranya,
    llavors no haurien de ser de-indexats? Em va semblar molt estrany
    que un robot de google acabar en la meva llista de substàncies prohibides IP ... així que el que
    una aranya podria estar fent google per haver aconseguit prohibit?

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    52

El problema no és robots.txt
    Gràcies per el teu consell, però el problema és només en els trasnlated no en el fòrum principal. Però vaig a simplificar els robots ...
    Gràcies de nou, però aquest misteri en alambins.

Pàgina 1 de 3 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •