Hola,
el meu domini és de 4 anys d'edat. I mai va tenir un problema abans amb google.
He de dir que jo tenia un munt d'URL indexades en idiomes traduïts. Més de VBET fòrum i altres que he vist.
Durar editat per pepito69; 05-03-11 A 11:10.
He desinstal mod VBET, s'eliminaran totes les regles relation a VBET, esperar 4 dies i tornar a instal des de zero.
No estic segur si això ajudarà, així que cada vegada que vegi alguna
passat només es va a desinstal lar, i tornar a començar?
Google sembla que té seriosos problemes amb els altres de tirar endavant
alguna cosa, qualsevol cosa, i cada vegada sembla estar bé, llavors
abocadors de google tot el que sobre, google més o menys controla nostre destinty,
i Google no s'ha sabut que el joc net ja sigui google ... molt
tant els controls de la internet, el que succeeix en el intenet, i
el que volen veure que succeeixi en l'Internet, però jo no sóc un expert,
però he sentit les històries ole mateix ... Tinc un lloc web calenta, ara tots
sobte Google no mostra em vol ... i dominis
que eren estrelles i que el trànsit, arribar a ser molt poc ...
El meu domini és molt, molt nou ... va ser baix com 2 dies, i vaig perdre
voltant del 70 backlinks, no estic segur si això ja estava entrant, o
vaig perdre els enllaços d'entrada, perquè jo era a baix per 2 dies, i
amb el meu lloc és tan nou, per què estic rebent enllaços d'entrada ràpid de totes maneres?
Google és estrany, però no estem aquí per ajudar,
estem aquí per fer diners, i ajudar-se a si mateix primer ....
i, de vegades, fins al més mínim canvi de lloc pot dur a terme .... ja que la majoria de nosaltres
realment no saben com funciona el sistema, després de fer un canvi del lloc de menor importància, llavors vam començar
pèrdua de tones de trànsit, i el nostre primer pensament és per culpar google.
Durar editat per dsimms; 05-03-11 A 18:51.
Et diré en poques setmanes, em té massa temps ... gràcies de totes maneres.
Hi ha la possibilitat de ser la meva culpa, he de descobrir.
Com he esmentat abans que el meu lloc és molt nou. que ha arribat al seu pic al voltant de
1400 enllaços en només un parell de setmanes i després es va aturar. No estic segur
el que està passant ara, sembla estar perdent com 20-50 enllaços per
dia d'aquests, així que no estic segur del que està a faltar, espero que no es
VBET, però qui sap en aquest moment. He desactivat un mod que ha
Se sospita de ser un barret negre, així que espero que sigui el problema,
ara que ho he desactivat el mod que fa dies un parell de dies / setmana
per saber si els meus enllaços aturar caure i començar a augmentar de nou, però
llavors una altra vegada no pot ser res en absolut, sinó la dansa caixa de sorra, o google ....
però amb el cas d'un lloc de 4 anys d'edat, no ha de ser un recinte de seguretat.
Com saps que només enllaços VBET s'estan traient?
Fàcil, només has d'escriure en el lloc de cerca de google:www.yourdomain.com / fòrums / ésCom saps que només enllaços VBET s'estan traient?
Els canvis en el nombre d'enllaços indexats per Google és perquè, probablement, diferents servidors de Google, no està indexant el mateix nombre d'URL, i hi ha més de 50 servidors.
cada vegada de fer:
lloc:www.yourdomain.com
es connecta a un únic servidor de Google.
Si us plau, digui'ns en quines eines per a administradors web de Google està escrit que no li agraden els llocs traduïts? ... També en aquest cas el contingut no és automàtica - traducció automàtica - el contingut és autèntic dels seus fils molt per escrit pels seus usuaris molt.
Google no està en contra de context traduït - la prova està en molts fòrums amb VBET i s'indexaran. Només ha de comprovar que en l'exemple del nostre lloc. Si Google no va estar d'acord, llavors no seria indexat. Fins i tot aquest tema que és molt nova ja està indexada en altres idiomes (he comprovat en polonès) el que fàcilment proves que Google indexa les pàgines traduïdes.
Així que aquest és el seu problema, no un de general.
En aquest moment no VBET està treballant en el fòrum - pel que no són capaços de treballar en el tema, ni li donen cap indici que altres - si us plau, al seu torn en VBET. Sigui quina sigui la causa del seu problema, apagant VBET es va fer permanent. Vostè mai haurà de indexen les pàgines traduïdes, si no s'han traduït les pàgines del seu fòrum. Com he escrit - no sabem ara quina va ser la raó. Podria ser fins i tot una cosa temporal al costat del que Google podria tornar com ho va ser sense cap modificació. Potser ... Ara no és el problema més - ara no té VBET el que en aquest moment és el normal que no té indexades pàgines traduïdes - perquè ara no s'han traduït les pàgines. Si us plau, primer al seu torn en VBET.
Estic revisant el fil des del principi ho sento és fomething ja estava escrit. Vaig revisar l'arxiu robots.txt i vaig veure que wird contingut com:
Disallow: / fòrums / pt / * Mode
Que jo sàpiga robots.txt no suporta comodins com * - això podria ser part del problema. No hauria, perquè ha de dir que els vincles amb el començament de la URL exacta: / Fòrums / pt / * Mode no ha de ser indexada, però potser alguna cosa canvia en robots de Google i ara no entren en els enllaços a partir de: / Fòrums / pt / (En l'exemple perquè els signes * No es permet la lectura i la URL s'atura en aquest signe, no el que li va permetre indexar totes les pàgines traduïdes). Això seria una explicació de la seva situació, ja que veig com a regles que per a tots els idiomes.
Una vegada més, no ha de ser la raó aquí, però una altra manera no s'ha d'utilitzar els senyals en les regles de no permetre *, de manera que potser té alguna cosa en comú amb el seu problema. Si us plau, elimineu / comentari aquestes regles.
També pots veure quines eines per a administradors web li està dient sobre enllaç en què va ser bloquejat per robots.txt. Per descomptat, ara - perquè amb discapacitat VBET - podem tenir eines equivocades webmaster analitzar, perquè els enllaços traduït no existeix més en el seu fòrum. Així que una vegada més - al seu torn per primera vegada en VBET, després que en aquest moment hem d'esperar, perquè les eines de webmaster no es mostren les dades reals - històrica (i mai se sap quan s'actualitza). Així que en primer torn VBET. Llavors, si en dues setmanes no canvia res anem a investigar més. Seria més fàcil si VBET seria tot el temps encesa, ara tindrem alguna cosa addicional - Temps de reacció de Google ...
Durar editat per vBET; 06-03-11 A 22:56.
robots.txt encara no se simplifica i és fabricant problema potencial. I si vostè llegeix el meu anterior post aquí podràs veure una explicació potencial per què només les pàgines traduïdes no va ser indexat per l'arxiu robots.txt - potencial - que definitivament no es pot dir que va ser el fabricant de tema, però també definitivament no ha de dir que no és, sobretot que no tenen declaracions il.legals.