Si us plau, tingueu en compte que:
1. Així com vostè va dir que Google té un munt de servidors a tot el món i els que han de redistribuir les dades periòdicament entre els altres. És per això que algunes pàgines poden ser indexats ja vam veure en un continent, però encara no en altres.
2. Tingueu en compte que Google mostra el nombre aproximat dels resultats del que significa que:
a) no és un nombre real
b) el nombre de resultats poden canviar, fins i tot quan el nombre real de pàgines indexades no
c) el nombre de resultats poden ser segueix sent el mateix encara que el nombre de pàgines indexades canviat
d) Google utilitza algoritmes heurístics no, el que els resultats no són realment determinista - molt probablement no veurà això en els primers resultats, a causa de la memòria cau i així successivament, però si pogués ser visible en pujar a resultats molt baixos
e) la màgia pot succeir
De debò - si us plau llegir els meus missatges últims en aquest tema - Espero que pugui ajudar a
Acabo de mirar a l'arxiu robots.txt de comodins (ja que d'acord als meus coneixements anteriors no han de ser robots.txt) i vaig trobar aquest article que diu que hauria de funcionar:
No obstant això he trobat sentència autors molt interessants:Code:http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
Vaig a fer més recerca en aquesta àrea.Alguns SEO no està d'acord amb l'ús de comodins, o almenys ho veuen com una cosa arriscat o lluny de les millors pràctiques.
EDITAT.
Aquí he trobat més informació sobre comodí a l'arxiu robots.txt:- Segons la informació que Google i Yahoo permet utilitzar caràcters comodí.Code:http://tools.seobook.com/robots-txt/
No obstant això - si us plau assegureu-vos que no està bloquejant tot el contingut traduït per alguns regla comodí. Si us plau, utilitzeu les eines per a administradors web per determinar (la primera que VBET córrer de nou). Com va escriure l'autor de l'últim article esmentat:
Penseu en la possibilitat d'URL relacionades si utilitza comodins Robots.txt: que accidentalment em va costar més de $ 10,000 en beneficis amb un error robots.txt!
Durar editat per vBET; 07-03-11 A 00:08.
Jo l'hi vaig dir per avançat per simplificar la seva robot.txt - Jo no sóc un expert, però
Vaig pensar que la dreta del pal de tenir un boig no robots.txt
fer des de llavors. un robot.txt ha de ser simple, no excessiu ....
Crec que també li va comentar que no era una bona idea ja sigui per
eliminar el Ministeri de Defensa com que no resoldria el problema, perquè el que
que passa si es comença de nou, és el que es consideri l'eliminació de
el Ministeri de Defensa, un cop més, ja que no ha resolt és la primera vegada, es
Simplement no té ja que només per desinstal lar el mod sense resoldre el problema.