Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: Errors En Cache Cleaner (Ruta de l'arxiu / il.legal Offset)

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Default Errors En Cache Cleaner (Ruta de l'arxiu / il.legal Offset)

Està bé, tinc la carpeta admincp reanomenat a: Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD
    (També es configura dins de config.php)

Quan Anar a: Eines VBET, Netejador de memòria cau
    Em surt el següent error:

Warning: ([ruta] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory en [ruta] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval () ' d code on line 9

Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ home / cardsh / public_html / fòrum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval ()' d code on line 9

Pel que fa als errors, això es deu a un codificat / admincp / ruta

Si canvia el nom del meu admincp de nou a "admincp" (així com la reversió config.php) i tornar a VBET Eines, Neteja de memòria cau
    Netejador de memòria cau ara mostren la forma correcta.

No obstant això, quan es buida la memòria cau de base de dades (no he provat els arxius de convidat).
    Tot i que la tasca sembla completar correctament i en efecte, esborrar la memòria cau, com he comprovat la base de dades amb phpmyadmin.

Em surt el següent error:

Advertència: Illegal offset type en isset o buit en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 106
    Advertència: Illegal offset type en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 108
    Advertència: Illegal offset type en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 113

Qualsevol ajuda per resoldre aquests problemes seria molt apreciada.

-

UPDATE:
    També em surt l'error de desplaçament il.legal en tots els meus altres VBET instal lació, de manera que aquest ha de ser un error.

A més de que també aconsegueix el primer error si canvia el nom del admincp en el meu altre VBET Instal per la qual cosa aquest ha de ser també un error.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Actualització:

He trobat la manera de solucionar el codificat / ruta /
    També en fer això em vaig adonar que les paraules ignorades / PATH / també va ser codificat, així que aquí és la manera de corregir aquest error:

AdminCP> Plugin Manager> paraules opac ignorada en els missatges existents (admin_maintenance)

Substitueix: require_once (Dir '/ admincp / vbenterprisetranslator_ignoredwords.php');
    Amb: require_once (Dir'/'.$ vBulletin-> config ['Miscel-lània'] ['admincpdir vbenterprisetranslator_ignoredwords.php'].'/');

-

Substitueix: require_once (Dir '/ admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
    require_once (Dir'/'.$ vBulletin-> config ['Miscel-lània'] ['admincpdir'].'/ vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');

Sense deixar de mirar cap al segon error esmentat.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •