Està bé, tinc la carpeta admincp reanomenat a: Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD
(També es configura dins de config.php)
Quan Anar a: Eines VBET, Netejador de memòria cau
Em surt el següent error:
Warning: ([ruta] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory en [ruta] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval () ' d code on line 9
Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ home / cardsh / public_html / fòrum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval ()' d code on line 9
Pel que fa als errors, això es deu a un codificat / admincp / ruta
Si canvia el nom del meu admincp de nou a "admincp" (així com la reversió config.php) i tornar a VBET Eines, Neteja de memòria cau
Netejador de memòria cau ara mostren la forma correcta.
No obstant això, quan es buida la memòria cau de base de dades (no he provat els arxius de convidat).
Tot i que la tasca sembla completar correctament i en efecte, esborrar la memòria cau, com he comprovat la base de dades amb phpmyadmin.
Em surt el següent error:
Advertència: Illegal offset type en isset o buit en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 106
Advertència: Illegal offset type en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 108
Advertència: Illegal offset type en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 113
Qualsevol ajuda per resoldre aquests problemes seria molt apreciada.
-
UPDATE:
També em surt l'error de desplaçament il.legal en tots els meus altres VBET instal lació, de manera que aquest ha de ser un error.
A més de que també aconsegueix el primer error si canvia el nom del admincp en el meu altre VBET Instal per la qual cosa aquest ha de ser també un error.