Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: Noves versions

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Default Noves versions

Hola

Acabem de llançar noves versions lliures amb només petits canvis, però estem gairebé llestos per llançar noves versions de pagament amb molts canvis útils Així que per tots els nostres usuaris la versió de pagament - que aviat tindrà nova versió

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    26

Hi ha cap ETA a les noves versions de 4.x?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No estic familiaritzat amb el significat d'ETA, però suposo que es tracta de termini. Aquest mes es donarà a conèixer vBET3.x (setmana) - no hi ha molts canvis i que estarà en fase beta. Els mateixos canvis de vBET4.x serà llançat el mes més tard - és assegurar una millor qualitat i no exposar a tots els usuaris sobre els possibles nous errors en les noves funcionalitats. Per descomptat que els canvis de prova i, encara als usuaris usa diferents configuracions, clavegueres, altres mods i així successivament, de manera que algunes coses poden ser visible només en alguns fòrums. Això és el que per a la fase beta hi ha en la vida del producte - els que ho desitgi pot utilitzar-lo quan va ser advertit sobre l'etapa juvenil d'algunes funcionalitats. I l'alliberament de mesos més tard vBET4.x ens dóna l'oportunitat de posar-la en llibertat amb possiblement alguns problemes ja resolts

Així que responent a la teva pregunta en breu - la setmana que llancem vBET3.x i en primera o segona setmana del mes que ve ha de ser alliberat vBET4.x

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Gràcies per la info Michal. Tot esperant l'actualització.

PS:''ETA "Temps estimat d'arribada ....

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    8

Alguna pista sobre què esperar de les noves característiques o és principalment la velocitat i la càrrega del servidor fent millor

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hem fet diverses millores de rendiment. Una de les més freqüents - Suport per memòria cau A més, algunes altres millores en el rendiment en el nivell d'algorisme. Tots els detalls s'esmenten en el punt d'alliberament.

Ens va fer el llançament d'avui - el dia d'avui acaba de començar al nostre país pel que es va fer en diverses hores (ara és hora de dormir ). Ara mateix el nostre fòrum està corrent damunt nou vBET versió

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    26

No puc esperar a veure memcached en VBET. Puc dir que extensió php has utilitzat? Memecached o Memcached?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per meto View Post
    No puc esperar a veure memcached en VBET. Puc dir que extensió php has utilitzat? Memecached o Memcached?
    Estem donant suport a:
    - Memecached
    - APC
    - XCache
    - EAccelerator

I està escrit en bona forma per la qual cosa si alguna cosa més es necessita pot ser fàcilment afegit, fins i tot seguint les instruccions solució ràpida

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    26

Ho faré jo mateix, probablement. Em vaig donar per vençut amb memcached quan em vaig assabentar d'exemple 4 o 5 de l'ús de la memòria cau db que es podria fer amb una sola funció - no tenen necessitat de reescriure tot el camí

Però no has contestat a la meva pregunta - que per tant no es donen compte que hi ha dues extensions per a memcached amb o sense D al final:
    PECL:: Package:: Memecached
    PECL:: Package:: memcached

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per meto View Post
    Ho faré jo mateix, probablement. Em vaig donar per vençut amb memcached quan em vaig assabentar d'exemple 4 o 5 de l'ús de la memòria cau db que es podria fer amb una sola funció - no tenen necessitat de reescriure tot el camí

Però no has contestat a la meva pregunta - que per tant no s'adona que hi ha dues extensions per a memcached amb o sense D al final:
    PECL:: Package:: Memecached
    PECL:: Package:: memcached
    Realitzo que i vaig respondre la vostra pregunta - vaig llistar tot va recolzar ara memòries cau de record per vBET i clarament pots trobar allà Memcache. Tan per què és vas convèncer que no vaig respondre la vostra pregunta - el que necessites més? Si vostè necessita indici de com el suport Memcached aquí va:
    1. Afegir en l'opció de productes addicionals per al paràmetre d'arxiu de memòria cau
    2. Importació d'arxius de producte
    3. Edita l'arxiu includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php
    a) Còpia de classe per Memecached
    b) Canviar el nom de la classe copiat a reconèixer com Memcached
    c) Actualització de cos per donar suport a la API Memcached (les nostres classes són adaptadors simples, això és pel que no haurà de fer algun canvi en altres llocs)
    d) Afegir un nou cas per al valor de la nova opció en el bloc d'interruptors a la part superior de l'arxiu, per crear l'objecte adaptador Memcached

Per obtenir més consells específics - si us plau, només crear aquestes sol.licituds i Kamil li donarà indicacions exactes de com fer-ho amb els llistats de codi.
    Durar editat per vBET; 09-03-11 A 20:03.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •