Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: Traduir missatges del fòrum no està escrit en l'idioma per defecte fòrum

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Desembre 2010
    Missatges
    7

Default Traduir missatges del fòrum no està escrit en l'idioma per defecte fòrum

Estic començant a fer que la gent en la publicació sueca i una altra en el meu fòrum, on la majoria dels membres només parlen anglès.

Això és el que es necessita en la meva opinió, per fer realment el treball VBET així: Si algú publica en suec continuació el seu text original, s'afegeix en el fòrum, però per sota és una traducció automàtica d'anglès. D'aquesta manera els oradors Anglès pogués contestar.

L'esperança de saber si això podria ser possible. Salutacions,

En edició: O és que en realitat ja ho fan?
    Durar editat per furnivat; 11-02-11 A 10:39.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

Si vostè té un fòrum en l'idioma Anglès (establert en VBET-> principal) missatges d'aquest ha de ser traduït del suec a l'anglès.
    Tingueu en compte que els usuaris de fer un post en suec es troba a Opcions de Cerca de la seva llengua materna al suec.
    Si aquest missatge es guarda en el fòrum a Suècia (sense traducció), ha d'editar i inserir el contingut entre

En segon lloc, es pot comprovar aquestes opcions:
    admincp->vBET->Misc->Mostrar text original per usuari.

Si encara no és bo - s'enganxi aquí un exemple de url.
    Gràcies

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •