Hola,
Ara no sé on és el problema. No obstant això, amb doble carpeta lang a la url o no?
ahhh trist perquè ahir et vaig donar una solució per 4 versió de vB però tens 3 el meu error, em sap greu un cop més.
Aquí tens una solució per eliminar la doble redireccionament d'URL:
1. obrir i fer una còpia d'aquest fitxer:
Fòrum / root includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. En aquest arxiu trobarà:
PHP Code:
function vbet_global_start(&$template_hook) {
3. en aquesta funció de cerca:
PHP Code:
if (!$vbulletin->userinfo['userid'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_guestfilecache_use']
4. presentat a aquest codi:
PHP Code:
if ('REQUEST_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost' && $_REQUEST['language'])
{
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
$url = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/', '/', $_SERVER['REQUEST_URI']);
if(preg_match('/\/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//',$url))
{
$url = preg_replace('/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//','',$url);
exec_header_redirect($url);
}
}
En segon lloc. No sé quin problema té vostè en què li agradaria actualitzar VBET. si us plau em donen alguns exemples. Si us plau, marqueu totes les opcions de configuració en el Panell de Admin-> VBET-> principal (motor de url, etc) i enganxar aquí l'arxiu. Htaccess.
Si encara no es pot actualitzar a la nova versió - si us plau, que em va enviar el seu admincp PM i els detalls FTP i ho vaig a arreglar.
En tercer lloc. Integres el vostre sitemap generador amb vBET? Aquí tens una solució pas a pas com per integrar aquest mod: http://www.vbenterprisetranslator.co ...tegration.html