Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc
He rebut aquest correu electrònic (d'advertiment) a Google Eines per a administradors web
Tingueu en compte que no tinc instal Matías.
Vull una solució per aquest problema abans que Google redueix la meva fila de la pàgina o la prohibició de mi del tot, els meus ingressos d'AdSense ja ha disminuït a la meitat i els Motors de cerca Google literalment han atacat al meu lloc.
El és el segon cas d'aquest problema amb vBET descrit aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html
He enviat el missatge a tots els administradors de VBET en AM com es demana, no en públic pot publicar el correu electrònic com vostè ha de saber perquè va en contra TOS Google amb els meus lleis de privacitat locals, ja que seria la prohibició que per al meu compte de Google Adsense així que no " t preguntar.
Necessito una solució immediata per a aquest problema sense més demora, que és de 3 dies que he estat parlant d'això a l'enllaç de dalt.
Salutacions