Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 3 123 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 30

Tema: Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Exclamation Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc

Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc

He rebut aquest correu electrònic (d'advertiment) a Google Eines per a administradors web

Tingueu en compte que no tinc instal Matías.

Vull una solució per aquest problema abans que Google redueix la meva fila de la pàgina o la prohibició de mi del tot, els meus ingressos d'AdSense ja ha disminuït a la meitat i els Motors de cerca Google literalment han atacat al meu lloc.

El és el segon cas d'aquest problema amb vBET descrit aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html

He enviat el missatge a tots els administradors de VBET en AM com es demana, no en públic pot publicar el correu electrònic com vostè ha de saber perquè va en contra TOS Google amb els meus lleis de privacitat locals, ja que seria la prohibició que per al meu compte de Google Adsense així que no " t preguntar.

Necessito una solució immediata per a aquest problema sense més demora, que és de 3 dies que he estat parlant d'això a l'enllaç de dalt.

Salutacions

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    34

Crec que la raó per la qual s'habilita en els 52 idiomes
    Crec que si fan la petició d'aquests vbe idiomes com l'Ajax de Llengües i feu clic en els enllaços prima portar habilitada per a altres idiomes pot ajudar en aquest

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per yahoooh View Post
    Crec que la raó per la qual s'habilita en els 52 idiomes
    Crec que si fan la petició d'aquests vbe idiomes com l'Ajax de Llengües i feu clic en els enllaços prima portar habilitada per a altres idiomes pot ajudar en aquest
    No, això no és la raó. La nostra sort i d'altres fòrums han inclòs tots els idiomes i està bé. Així que vostè pot utilitzar tants idiomes com sigui possible. La qüestió està en una altra part i en aquest moment sabem que dues raons d'això.

EDITAT:
    Ara sabem més raons Així que si us plau obri el seu propi fil i ens donen el seu correu electrònic de Google
    Durar editat per vBET; 16-01-11 A 21:43.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

em surt el mateix avís i només tinc 12 idiomes habilitats

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per tavenger5 View Post
    em surt el mateix avís i només tinc 12 idiomes habilitats
    Hi - si us plau crea nou fil sobre el seu isue amb el seu correu electrònic. Tens lniks diferent i how dues raons d'aquest problema. Per ajudar els que ha de conèixer el cas. Així que si us plau fil obert de nou al respecte i nosaltres l'ajudarem

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

mario06 - Estic durant la comprovació dels seus enllaços. Jo et donaré resposta en curt temps

Tingueu en compte que com hem dit abans - El nostre personal està disponible per començar a treballar en el tema quan el nou marcat arriba en forma de fil nou sobre el tema. En cas contrari no són capaços de manejar i s'informa als clients que necessita per obrir el seu propi fil de nou sobre el seu tema. Igual que vostè acaba de fer i ara estem en condicions d'ajudar
    Durar editat per vBET; 16-01-11 A 20:19.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola

Una de les raons (hi haurà altres - encara durant la recerca) del seu problema era que permetia a les pàgines d'índex, com ara pàgines de membres. Els que no són rellevants i les pàgines més membres estan en el mateix 99% - només es diferencia pel nom d'usuari membre. Per això, quan es va traduir, a més, que va fer 52 vegades més aquest tipus de pàgines que són gairebé iguals (mateix contingut de les pàgines després de la traducció li donarà el mateix contingut traduït). Que oficialment assessorar per bloquejar pàgines irrellevants per robot.txt - aquí trobaràs com fer-ho: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Tingueu en compte que això farà que les pàgines desapareixen forma l'índex de Google i això és bo per al SEO des de Google a veure i únic índex de les pàgines rellevants amb contingut rellevant.

A més, com veig que vostè va fer els canvis, ja que Google ha generat aquest correu electrònic, ja que com veig que bloqueja pàgines de membres per als hostes. Això també resol aquesta part del tema. No obstant això, si voleu veure les pàgines de membre convidat, però Google no és índex - només ha d'utilitzar robots.txt perquè

Veig que també hi ha enllaços per a l'arxiu i discussions - que vaig a analitzar això en aquest moment

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola de nou

Crec que sé el que pot ser la causa d'altres - com que estic buscant en els enllaços de les banderes no hi ha un vincle sense = idioma en tots els ... Si us plau, digui el que és l'idioma per defecte fòrum - en aquest enllaç de l'idioma no ha language = perquè ara totes les pàgines que s'han duplicat de Google. Un cop de la URL normal i per segona vegada amb el llenguatge YOUR_DEFAULT_LANGUAGE =.

També informe a què ha canviat la nostra plantilla anomenada vbenterprisetranslator_flag? Hem de saber és que VBET error o generats pel canvi dels clients.

La raó crec que podria ser també (no es pot veure ara, però ja tenim tasca TOT el que permetrà a veure en el futur) que acaben de netejar la memòria cau i no hi va haver problema amb la connexió de Google - en què les pàgines cas generar sense contingut ( perquè la traducció no s'obtenen) i, literalment, el contingut és el mateix per a totes les traduccions. Però les coses succeeixen com si són temporals i si no són bloquejats pels Google desapareix - aquests són els problemes entre vostè i Google servidor i VBET no pot fer res amb això. Jo no dic que va ser la raó. Crec que podria ser. Com estic veient ara en els enllaços donat per Google no veig problema descrit en absolut. Per tant, no podia ser.

No obstant això - si us plau respondre a les preguntes sobre l'idioma per defecte i la plantilla.

Veig allà u més cosa – les vostres pàgines d'arxiu traduïdes per subforums no està treballant i donar resultats buits. Major i pàgines de pal són OK. Per a arxiu subforum les pàgines allà són error. Això també fa parcel·la d'anar nexes a mateix contingut – el contingut buit i això també poden ser raonar per què Google et va escriure això. Per favor digues quina versió de vB t'està utilitzant? 3.8 recolzat o alguns més baix – mentre recordo tal cosa passa en 3.6 a causa de vB insecte. Si no és versió recolzada i vB insecte – trobaré roscar sobre ell i jo fortament recomanen escriure a vB equip aproximadament solucionant aquest insecte. Malauradament espero que no faran això des de no és versió recolzada anymore. Però – primer per favor dir quina versió t'està utilitzant, així que jo cap cintura més mots i el vostre temps per a especulacions

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

L'únic que es va apagar va ser la llengua italiana (l'encén), ja que és l'idioma natiu dels fòrums no em crec que de tota manera m'importava era bona des de fa un any, així que quina ara?

Heus aquí un exemple (el seu lloc) del que vull dir quan dic efectiva missatges indexats.

Abans de VBET (fòrum efectiu indexats estadístiques):

Després de VBET (no indexats fòrum eficaç d'estadístiques):

El que estic tractant de dir és que els llocs d'idiomes 52x traduïts estan sent considerats els missatges duplicats per Google. El correu electrònic s'explica per si mateix

En les meves pròpies paraules quan dic que un atac al bot que vull dir quan vostè té 300 contra els robots de Google en gran mesura el rastreig del seu lloc web, alhora menjar i arrencant del seu ample de banda, memòria RAM i CPU i causant llocs fòrum. I ho va escriure en la seva carta a continuació d'una manera més professional, però el significat és el mateix.

Oficial correu electrònic de Google:
    Googlebot tingut problemes durant el rastreig del seu lloc http://mysite.com/.
    Googlebot trobat un nombre molt gran d'enllaços al seu lloc. Això pot indicar un problema amb l'estructura de la URL del seu lloc. Googlebot innecessàriament pot rastrejar un gran nombre d'adreces URL diferents que apunten al contingut idèntic o similar, o parts de rastreig del seu lloc web que no estan destinats a ser rastrejades per Googlebot. Com a resultat Googlebot pot consumir ample de banda molt més del necessari, o pot ser completament incapaç d'índex de tot el contingut al seu lloc.

Has llegit el que l'equip de suport de Google em va escriure? -> En general, aquest missatge apareix quan es descobreix un nombre relativament elevat d'URL del seu lloc.

Vostè va escriure tot i res, perquè no entenc l'anglès, m'acaba de donar una solució en passos simples, com;
    1. Fer això
    2. És que
    3. I aquesta
    etc

Salutacions
    Durar editat per mario06; 17-01-11 A 22:44.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per mario06 View Post
    L'únic que es va apagar va ser la llengua italiana (l'encén), ja que és l'idioma natiu dels fòrums no em crec que de tota manera m'importava era bona des de fa un any, així que quina ara?
    És només l'assessorament del nostre equip que sense aquesta opció els usuaris no són capaços de tornar al llenguatge original, en fer clic en alguna bandera. Per tant, és prudent mantenir la bandera del seu idioma per defecte

Heus aquí un exemple (el seu lloc) del que vull dir quan dic efectiva missatges indexats.

Abans de VBET (fòrum efectiu indexats estadístiques):

Després de VBET (no indexats fòrum eficaç d'estadístiques):

El que estic tractant de dir és que els llocs d'idiomes 52x traduïts estan sent considerats els missatges duplicats per Google. El correu electrònic s'explica per si mateix
    És NO Cert. Tens assumptes amb el vostre fòrum. Has trencat archive - i la majoria t'enllaça aconseguits de Google dins el correu electrònic és sobre archive. Tu totalment ignorat el nostre suport - no vas contestar qüestions aproximadament versió i mantenir dient què penses i què no és cert. Si vols solucionar el vostre assumpte complau guaret les nostres pistes de suport. Et vam preguntar aproximadament el vostre vB versió perquè has trencat archive. L'és donat suport 3.8 o alguns versió donada no? Sabem que archive és trencat dins 3.6 a causa de vBulletin bug. Això et dóna milers de no treballant enllaços - i aconseguies de correu electrònic de Google sobre enllaços incorrectes. En comptes d'escoltar al nostre suport i cooperar mantens dir alguna idea ridícula i tu pensen és important de posar-lo dins vermell.
    Quin és el seu propòsit aquí? Vostè vol que el nostre suport per resoldre el seu problema o que estan tractant d'espantar els altres? Ja que si volem resoldre aquest problema si us plau cooperin amb el nostre suport.

També sobre la imatge que li va donar - aquesta és la seva interpretació. Google no es preocupa pel nombre de llocs que s'indiquen en el fòrum. I no pot tenir cura d'ell. Es deu al fet que Google indexa totes les pàgines que no estan bloquejades! El fòrum té pàgines de membres, grups, potser els pantans, els àlbums, etc ... i així successivament ... També fòrum pot tenir molts altres plugins que crea pàgines addicionals (com el arcade).
    Així que si us plau entengui que està malament. Google no consideren que el contingut es tradueix com la duplicació. Vostè té problema amb el seu propi fòrum i hem descobert les àrees de possible causa. Així que si us plau - guaret les nostres instruccions / preguntes. En cas contrari això pot ser marcat com solucionat ja que sembla ser no està interessat amb el nostre suport així com de repetir el que pensen erròniament - que ja ha llegit això - no hi ha necessitat de repetir de nou. Això no és cert. Si us plau, se centren en la solució del seu problema si vol que sigui resolt. Si us plau, contesti la pregunta i mantenir l'atenció en el seu arxiu.

Oficial correu electrònic de Google:
    Googlebot tingut problemes durant el rastreig del seu lloc http://mysite.com/.
    Googlebot trobat un nombre molt gran d'enllaços al seu lloc. Això pot indicar un problema amb l'estructura de la URL del seu lloc. Googlebot innecessàriament pot rastrejar un gran nombre d'adreces URL diferents que apunten al contingut idèntic o similar, o parts de rastreig del seu lloc web que no estan destinats a ser rastrejades per Googlebot. Com a resultat Googlebot pot consumir ample de banda molt més del necessari, o pot ser completament incapaç d'índex de tot el contingut al seu lloc.
    Exactament! Vostè té una estructura MAL! VOSTÈ TÉ CONTINGUT FALS! i el vaig escriure des del principi (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Que s'han estavellat arxiu on hi ha milers de vincles de treball no! Així que si us plau començar a utilitzar el nostre suport que vostè va demanar en lloc de tractar d'espantar als nostres usuaris. Què espera de nosaltres quan es demana ajuda i ho ignoren?

Vostè va escriure tot i res, perquè no entenc l'anglès, m'acaba de donar una solució en passos simples, com;
    1. Fer això
    2. És que
    3. I aquesta
    etc

Salutacions
    Aquí tens la informació exacta que ha de bloquejar pàgines de membres i la manera de fer això:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Aquí tens la informació que el seu arxiu es va estavellar, la pregunta sobre la versió de vBulletin i què fer si no és compatible amb la versió:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Aquesta és una instrucció molt precisa - si us plau saber quina versió de vBulletin està utilitzant.

I aquí tens informació que sobresurten no ha de fer res amb els missatges que són molt curts (només 1 frase), perquè això és qüestió que el contingut no de VBET. Quan el contingut es fan més llargs (els usuaris obtindran respostes) les pàgines de contingut no serà més similars:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Per tant:
    1. Mantingui les seves pàgines membre bloquejat en forma com ho va fer recentment (només per usuaris registrats) o per l'arxiu robots.txt, com es descriu a continuació: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. El procés de registre d'Eines per a administradors web té el seu "3 visites de convidats" mod és salvar Google - comprovar com Google veu el fòrum donant URL d'un fil. Comprovar diverses vegades (no es pot saber què Google farà servir la mateixa IP per cada xec). D'aquesta manera vostè serà molt segur que el mod és estalviar per a robots.
    3. Vostè ha trencat Arxiu - informe a la versió de vBulletin s'utilitza?
    4. Per temes curts que només pot donar algunes respostes ja existeix (a diferència, per descomptat), o simplement guardar com ho és l'esperança que la gent va a respondre a aquestes discussions.

PS.
    Si us plau, prengui les meves disculpes per no contestar a temps. Jo era a la delegació i Kamil li va dir que deixés aquest tema per a mi. Així que un cop més ho sento
    Durar editat per vBET; 20-01-11 A 19:47.

Pàgina 1 de 3 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •